Oud-nieuw lid

RapidAdjustment

Nieuwkomer
Lid sinds
2 augustus 2021
Berichten
7
Locatie
Zoetermeer
Tja, wat moet ik zeggen. Ik lees al een tijdje hier en daar iets op dit vermakelijke en handige forum (ben ook actief op AudioSex trouwens) en een dag of twee geleden wilde ik graag met iemand in contact komen om een mooie Push 2 over te nemen. Ik verbaasde mij over het feit dat ik maar geen berichten kon sturen en stuurde daarom zowel in de chat en via het cotactgedeelte een hulpbericht. Tot 2 minuten geleden zat ik dus echt in een soort van mental-loop totdat ik eens een andere preset probeerde. Ik opende Outlook, zocht naar de Syntforum e-mails en las het ontvangen bericht van 3 augustus 2021 terug waarin stond dat ik mij eerst maar eens even moest voorstellen. Toen viel het kwartje,.. Zou ik dat dan niet gedaan hebben? Hoe makkelijk was het om dat te controleren! 0 berichten gepost, BAM. And then he knew he .........! Mijn moeder heeft mij toch echt flink wat waarden en normen bijgebracht en voor het eerst in mijn leven constateer ik dat ik op dat gebied nu met de billen bloot moet. Dat die Push 2 al weggekaapt was vond ik tot 5 minuten geleden nog enorm jammer (x veel) maar jullie begrijpen vast dat het gesprek dat ik morgen ga hebben nog veel jammerder zal zijn.... Ach, het komt vast goed en zo niet dan heb ik altijd nog dit forum om in de verdwalen (en roodgekleurde billetjes) ;).

Op naar de volgende Push 2 dan maar die eventueel wordt aangeboden. De Digitakt vreet ook aan mij trouwens. Ik heb gewoon nog zoveel te leren als het gaat om live performace en dat is dan ook het doel voor 2022/2023. Eerst maar eens verder pioneren binnen Ableton en dan zie ik vanzelf wat er verder nog op mijn pad komt want er is nog zoveel te ontdekken. Zelfs na meer dan 30 jaar klooien met samples etc. (jawel ex-Fasttracker gebruiker hier). Verdien ik er mijn geld mee, nope. Vind ik het leuk en geef ik soms nog wel eens wat uit, yep. Wie weet komt er nog iets van want mijn dochter wil haar creativiteit kwijt en ik zo langzamerhand ook mijn valse schaamte. Zijn al die projecten op mijn hd toch niet voor niets geweest,

Mijn hartelijke groeten en wie tot in een threadje hier of daar of op de MP ;)
 
Welkom! Lastig zo’n mental loop, goed dat je er bent uitgekomen en ook nog je valse schaamte de deur wijst. Ben benieuwd naar je projecten.:okdan:
 
over mental loops, rode billetjes en trackers gesproken:

welkom :)
 
Back
Top