We Bring It Like This (Dance Edm)

JimmyEyckmans

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2020
Berichten
1.127
Locatie
Belgie
Tijdje aan bezig geweest, ga er nu maar mee stoppen. Loops van Loopcloud bewerkt met Native Instrument effecten en neutron en ozone.




Ook videotje voor gemaakt:
 
Ja, kan er wel door, maar om eerlijk te zijn, hij kon beter, meer gevarieerder. Succes
Gevarieerder kan op verscheidene manieren. Ik weet dat als ik dans en het een goed deuntje telkens opnieuw is je u goed kan laten gaan maar dan moet inderdaad het deuntje goed zijn.
Ik denk dat alles dat ik maak uiteindelijk beter kan, daar maak ik geen probleem meer van.
Als ik terug begin aan te passen nadat ik iets op het internet heb gezet als zijnde "af" dan loopt het helemaal mis.
Dan ben ik van niets meer zeker.

Ik ga me dus gewoon richten op wat ik graag doe en dat is muziek maken ;)

Heb wel net iets raars in elkaar gestoken met loops, is het vierde maar heb een video gemaakt van wat ik eigenlijk doe. Zal hem ook hier later delen.
 
Ja, kan er wel door, maar om eerlijk te zijn, hij kon beter, meer gevarieerder. Succes
De "pad" op het einde was ook heel klote om te mixen want die moest exact op dat volume staan en exact die sound hebben want eigenlijk is het geen pad maar een arp denk ik.
 
Me bent lekker bezig, maar vond die vorige track van je beter. Wat deze mist is opzwepende percussie. En de percussie moet er iets sneller in komen. En iets meer variatie. Het idee is goed zeg maar, alleen het mist spanning en extra elementen om het boeiend te houden.
 
Hola jimmy.
Gewoon lekker doorgaan.
En je kan niet alle commentaren meenemen.
Voor jouw af is goed.
Neemt niet weg dat iedereen blijft studeren.
Groeten van André.
 
Back
Top