Stukje generative modular dub techo met filmpie

Lekker modulair stukje hoor...
relax en toch variërend...:okdan:

'Pap, Waarom ligt die synth binnenstebuiten?'
'Kijk zoon, dát is nu een modulair!':D

Mooi gedaan hoor!
 
Klinkt heerlijk! Als ik het goed begrijp dan komt er iedere keer een ander "liedje" uit. Is het verschil dan zo groot dat je er a.h.w. een serie van zou kunnen maken?
Even mijzelf citeren ;). Ik begrijp nu dat de muziek in feite eindeloos door kan gaan, dus valt er geen onderscheid te maken in verschillende songs. Kan je die wel maken door andere start parameters of instelling van de randomisation, terwijl toch dezelfde mood bewaard blijft?
 
Erg mooi met veel lagen. Het filmpje en de uitleg die er bij zit zijn erg G.A.S. opwekkend. Erg prettig stukje dub techno!
 
Lekker modulair stukje hoor...
relax en toch variërend...:okdan:

'Pap, Waarom ligt die synth binnenstebuiten?'
'Kijk zoon, dát is nu een modulair!':D

Mooi gedaan hoor!
Haha zo leg je dat dus uit! :)
Even mijzelf citeren ;). Ik begrijp nu dat de muziek in feite eindeloos door kan gaan, dus valt er geen onderscheid te maken in verschillende songs. Kan je die wel maken door andere start parameters of instelling van de randomisation, terwijl toch dezelfde mood bewaard blijft?
Ja in principe kan je het zo random maken dat er steeds iets compleets nieuws uit rolt. Maar de kans dat het tof wordt, wordt dan ook steeds kleiner :) Het is best lastig om die balans te vinden. Hierin zitten af en toe random noten op de bassline, random akkoorden op het achtergrond stringetje, random pattern lengtes op alle sporen, en veel params met lfo’s voor lichte variatie. Je kan idd ook andere startpunten kiezen qua patterns, of lfo’s op andere punten laten beginnen.
Mooi zeg! Je weet zo'n modular echt goed te gebruiken.
Dankje!
Klinkt prima, leve de machines !! :halleluja
Ja het is wel een ding he haha
Dikke Shizzle!
Thanks!
Erg mooi met veel lagen. Het filmpje en de uitleg die er bij zit zijn erg G.A.S. opwekkend. Erg prettig stukje dub techno!
Super dank je! Sorry voor de GAS :)
Wow, echt vet zeg :okdan:
Dankjewel!
 
Back
Top