[soundset demo] De zwaarte kracht ontsnapt - ambient

Puik nummertje en een mooie demo voor mijn geluidenbank Escape Velocity. :-) Dank voor het testen, jouw feedback en demotrack :-)
 
Mooie track, intro vind ik erg sterk, ook kwa sound design, tonal textures zijn 1 van de moeilijkste sounds om te maken, deze is echt heel mooi.

mooie showcase van de sounds!
 
Hola Jawgmoth,

Zeker een mooie track,en de drums zijn geweldig!
Mooi gemaakt :halleluja

Groeten van Andreos
 
Mooie track!

@quifster Bedoel je met Tonal Textures geluiden zoals in 2001: A Space Odyssey? In mijn oude Camel Audio Alchemy staat namelijk een mooie replika patch van de sound van deze film.
nee dat bedoelde ik niet, ik bedoelde een soort van sfeer effect tapijt sound, die dus de sfeer aan je track toevoegd. En die kun je opdelen in 2 soorten. Als je er daadwerkelijk melodieen of akkoorden mee kan spelen dan valt het bij mij onder een tonal texture. Anders is het gewoon een texture (soundscape), die je toevoegt aan je track en die eigenlijk bij alles past wat je speelt aangezien er geen noot in te herkennen is.

Maar mede doordat er vaak megaveel gebeurd in zo'n texture (soundscape) is het best lastig om daar een tonal element aan toe te voegen zonder dat je daar last van krijgt tijdens het spelen. Dus als ik een C speel hoor je dan een C of als ik een A mineur akkoord speel, hoor je een a mineur en dit terwijl de texture eromheen intakt blijft. Is naar mijn mening enorm moeilijk om te programmeren, dus vandaar dat ik die waardering van mij even uit wilde spreken aan @Seva Randeep voor die mooie sounds in die demo track.
 
Is naar mijn mening enorm moeilijk om te programmeren, dus vandaar dat ik die waardering van mij even uit wilde spreken aan @Seva Randeep voor die mooie sounds in die demo track.
Dank :-) Binnen Omnisphere heten dat playable textures. Dat is mijn specialiteit, vind ik zelf. Mijn sound bank Abstractum (ben ik aan het maken) gaat alleen maar uit playable textures bestaan.
 
Mooie sound hoor. :okdan:
Ik waan me in een verlaten zwaartekracht loos koude omgeving,
in OmnisLand met een minimale beat.

Lekker tripje!
qwe.png
 
Back
Top