op zoek naar een vocal plugin/formant changer

krautrock1958

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
22 september 2016
Berichten
7.038
Locatie
Apeldoorn
Het is alweer een paar jaar terug dat ik de vraag stelde op het forum en de tijd en techniek gaan snel dus misschien dat nu iemand een oplossing heeft?
Ik zoek een vocal plugin, een formant changer maar dan eentje die van een stem een ander karakter maakt en dan specifiek; zwarter, jazzier, meer soulful zeg maar.
Dus bijv een blanke zangeres die een beetje meer Nora Jones/Josh Stone/Dusty Springfield of zoiets wordt, dat zou perfect zijn.
Al wat ik tegenkom zijn autotune en andere robot gerelateerde sounds maar wat ik zoek ben ik (nog) niet tegen gekomen.
Iemand die een goede suggestie heeft misschien, of als je een methode weet om met fx een stem meer soulful te laten klinken hoor ik het ook graag.
Een beetje heser, gruiziger, smokier zou ook al mooi zijn natuurlijk.
 
Ik heb een goede ervaring met de probeerversie van MorphVox van Screaming Bee. Maar ik gebruik ook altijd VoiceWorksPlus van TC Helicon (hardware) dus ik heb de vrouwenstemstem die ik met MorphVox heb gemaakt ook nog eens door VoiceWorksPlus gehaald voor vibrato en adem. Voice Changing Software - Online Gaming and Utilities
 
Hola,

kijk hier eens,,,,,


Groeten van andreos :)
 
Back
Top