ReMeiX 2022 - Dr van Lansberg - Lost Years (Michiel Stoter Remix)

Hoop dat u 'm goedkeurt, dokter!
Haha, goedkeuren? :D Als ik docent zou zijn en jij student, zou ik je cum laude laten afstuderen. Dit is zoooo lekker! Ik had hem gisteren al even beluisterd op een crappy iPhone speaker. Nu met koptelefoon. Voor de derde keer deze morgen. Ik krijg gewoon zin om te werken, bizar :). Heel gaaf om een dansbare uitvoering te horen. Ik vind hem echt heel goed :okdan:.

Ik heb nog meer tracks in de aanbieding die onder handen genomen mogen worden. Interesse?
 
Lekkere dancetrack heb je ervan gemaakt, goeie break ook in het midden!:okdan:

Dank! :) Fijn dat je 't benoemt, zat stiekem best een beetje moeite in. Gaaf dat het dan werkt.


Haha, goedkeuren? :D Als ik docent zou zijn en jij student, zou ik je cum laude laten afstuderen. Dit is zoooo lekker! Ik had hem gisteren al even beluisterd op een crappy iPhone speaker. Nu met koptelefoon. Voor de derde keer deze morgen.

Hahaha nice. Dank je wel! Heel cool. Vond 't bij deze spannend hoor.. onze sounds staan flink haaks op elkaar, en wilde ons beiden niet te kort doen.. fijn dat 'ie zo lekker bij je binnen kwam.


Voor de derde keer deze morgen. Ik krijg gewoon zin om te werken, bizar :).

Moet op m'n tong bijten om niet dingen als "3 maals daags".. "een goed middel tegen.." enzo te gaan schrijven.. oh shit, wacht.


Ik heb nog meer tracks in de aanbieding die onder handen genomen mogen worden. Interesse?

Oeh, zeker. Ik stuur je een PM..
 
Back
Top