Sunrise Peru

Lekker relax nummer... :okdan:

Er zit in het begin (0.43) nog een tikkie maar dat mag de pret niet drukken...
Voor de bass zou ik een akoestische jazz bass of een fretless bass hebben genomen...
en beetje een abrupt einde...

Verder een lekker relax achtergrond muziekje...
oke hgh.png
 
Lekker relax nummer... :okdan:

Er zit in het begin (0.43) nog een tikkie maar dat mag de pret niet drukken...
Voor de bass zou ik een akoestische jazz bass of een fretless bass hebben genomen...
en beetje een abrupt einde...

Verder een lekker relax achtergrond muziekje...
Bekijk bijlage 3824524
Dag Googol,

Dat was in eerste instantie de bedoeling,maar ik vond een bass met een lange tijd meer op zijn plaats.
Of ik zou een snellere bass er in moeten zetten ,dus heb dat niet gedaan.
Dank voor je luisteren ook :okdan:

Groeten van Andreos:)
 
Lekkere chill track vooral door die jazz achtige sound die er na een minuutje bijkomt. Ik pakte al bijna mijn badlaken om naar het strand te vertrekken, gelukkig keek ik eerst nog even naar buiten.
 
Lekkere chill track vooral door die jazz achtige sound die er na een minuutje bijkomt. Ik pakte al bijna mijn badlaken om naar het strand te vertrekken, gelukkig keek ik eerst nog even naar buiten.
Hola.
Dank je wel.
Groeten van andreos.
 
Knappe song weer hoor, de akkoord progressie vind ik top, je hoort niet vaak dim akkoorden in ambient en die versterken de sfeer in je track enorm.

De lange baslijn past er goed bij, die speelt een eigen melodie, maar op de 1 of andere manier vormt het allemaal wel een geheel, knap gedaan.
 
Knappe song weer hoor, de akkoord progressie vind ik top, je hoort niet vaak dim akkoorden in ambient en die versterken de sfeer in je track enorm.

De lange baslijn past er goed bij, die speelt een eigen melodie, maar op de 1 of andere manier vormt het allemaal wel een geheel, knap gedaan.

Knappe song weer hoor, de akkoord progressie vind ik top, je hoort niet vaak dim akkoorden in ambient en die versterken de sfeer in je track enorm.

De lange baslijn past er goed bij, die speelt een eigen melodie, maar op de 1 of andere manier vormt het allemaal wel een geheel, knap gedaan.
Dag Quifster,

Ik heb toch wat van je lessen toegepast bijvoorbeeld delay:okdan:
Dank je wel.

Groeten van Andreos:)
 
Back
Top