Sunrise Peru

Googol

Ouwe rot
Lekker relax nummer... :okdan:

Er zit in het begin (0.43) nog een tikkie maar dat mag de pret niet drukken...
Voor de bass zou ik een akoestische jazz bass of een fretless bass hebben genomen...
en beetje een abrupt einde...

Verder een lekker relax achtergrond muziekje...
oke hgh.png

Danny

DAW-less puzzelaar °1967
Ik zag zowaar de zon opkomen boven Machu Picchu :okdan:. Mooi hoe die lange delay de melodielijn aanvult.

:doei:

andreos

Ouwe rot
Lekker relax nummer... :okdan:

Er zit in het begin (0.43) nog een tikkie maar dat mag de pret niet drukken...
Voor de bass zou ik een akoestische jazz bass of een fretless bass hebben genomen...
en beetje een abrupt einde...

Verder een lekker relax achtergrond muziekje...
Bekijk bijlage 3824524
Dag Googol,

Dat was in eerste instantie de bedoeling,maar ik vond een bass met een lange tijd meer op zijn plaats.
Of ik zou een snellere bass er in moeten zetten ,dus heb dat niet gedaan.
Dank voor je luisteren ook :okdan:

Groeten van Andreos:)

Yawgmoth

Moderator
Staff member
Lekkere chill track vooral door die jazz achtige sound die er na een minuutje bijkomt. Ik pakte al bijna mijn badlaken om naar het strand te vertrekken, gelukkig keek ik eerst nog even naar buiten.

quifster

Gepokt en gemazeld
Knappe song weer hoor, de akkoord progressie vind ik top, je hoort niet vaak dim akkoorden in ambient en die versterken de sfeer in je track enorm.

De lange baslijn past er goed bij, die speelt een eigen melodie, maar op de 1 of andere manier vormt het allemaal wel een geheel, knap gedaan.

andreos

Ouwe rot
Knappe song weer hoor, de akkoord progressie vind ik top, je hoort niet vaak dim akkoorden in ambient en die versterken de sfeer in je track enorm.

De lange baslijn past er goed bij, die speelt een eigen melodie, maar op de 1 of andere manier vormt het allemaal wel een geheel, knap gedaan.

Dag Quifster,

Ik heb toch wat van je lessen toegepast bijvoorbeeld delay:okdan:
Dank je wel.

Groeten van Andreos:)