New release: “Change The World”

Enola Gay :)

Nee, zeer mooi hoor. Maar je zingt vrij nasaal en veel variatie in het timbre van je stem zit er niet in, ik zou het interessanter zingen, àls ik kon zingen :)

al bij al, zeer leuke plaat!
 
Klinkt lekker Pablo. Heel mooi gemaakt.👍👍👍
Mocht je nog in de updatemodus zitten dan zou je richting einde nog kunnen toewerken naar een soort climax door wat instrumenten toe te voegen die dat ondersteunen. Nu begint en eindigt het op ongeveer dezelfde manier zoals het begint. De basis is m.i. prima en wonderschoon.
 
Mooi nummer hoor... er valt niets aan te change.... :okdan:
Lekker melancholy's :okdan:
fijn beatje...
No comment verder...
oke 455.png
 
Ik dacht ook gelijk aan Enola Gay maar meer dan het begin zit er niet in. Ik vind het een goeie track :okdan:. Die nasale stem geeft juist een eigenheid aan dit nummer, vind ik. Ze is ook goed in de mix gezet; niet te luid, niet te zacht.

Dus ... meer van dat ;)
 
Nee, zeer mooi hoor. Maar je zingt vrij nasaal en veel variatie in het timbre van je stem zit er niet in, ik zou het interessanter zingen, àls ik kon zingen :)
Hier sluit ik me bij aan, het blijft wat vlak in de zang. Ik kan helaas ook niet goed zingen, maar dat kan spannender. "Then I'll start to grow." Dan wil ik dat ook voelen, dat jij en ik dat ook echt voelen. Muzikaal is het aangenaam en de clip is ook tof gedaan 👍
 
Dank nogmaals voor de feedback. Het nummer heb ik op dit manier gezongen omdat ik het precies zó voelde. Het gaat niet om de zangkunsten maar om wat ik kan en wil overbrengen. Voor een elektronisch beat á la OMD wilde ik juist een intiem performance, alsof ik een verhaal aan een vriend vertel. Ook daarom heb ik voor een simpele video gekozen: zó ben ik. Commercieël gezien is deze keuze wellicht niet verstandig maar daar hou ik me niet bezig. Tot slot: iemand heeft me aangeraden om melodyne te gebruiken voor de pitch-correctie: de plugin gebruik ik alleen voor kleine toepassingen, niet bedoeld als autotune (verboden zelfs in mijn producties, daar hou ik niet van). Mijn interesse gaat op dit moment naar de creatieve kant van het musiceren, ik streef niet naar perfectionisme zoals ik al vroeger deed en toch kwam ik nergens terecht.
Desalniettemin waardeer ik jullie input :)
 
Back
Top