[ambient / chill] Gelijk

Yawgmoth

Moderator
Staff member
Lid sinds
4 januari 2002
Berichten
6.262
Locatie
Grou
Een derde track gemaakt als onderdeel van mijn ontdekkingstocht van Omnisphere. Al de sounds, drums en fx, zijn eigen Omnispehere patches. Het "chaotische" percussie deel vanaf ca. 1:00 heb ik gemaakt door een 3 tracks met Battery patches te vullen en die via een arp te triggeren. Begin Omnispehere steeds beter te kennen maar realiseer me ook hoe groot de mogelijkheden zijn of zoals Jules Deelder het ooit eens zei: "Het heelal, hoe beter ze keken hoe groter het werd"

 
Geweldig!

vanaf het eerste begin zat ik in de ambient begin sferen van de jaren 90. Toen had je een serie videos genaamd x-mix waarin dit soort stijl tracks samengevoegd werden met computer graphics. Die xmixen staan ook wel op youyube, aanrader en complimenten hoor, je zou er zo tussen passen!
 
Geweldig!

vanaf het eerste begin zat ik in de ambient begin sferen van de jaren 90. Toen had je een serie videos genaamd x-mix waarin dit soort stijl tracks samengevoegd werden met computer graphics. Die xmixen staan ook wel op youyube, aanrader en complimenten hoor, je zou er zo tussen passen!

Die x-mixen kan ik me nog goed herinneren. Kocht er ook enkele, gelijktijdig met een VHS van "the blue room" van the Orb.
 
Leuke track. Zou je mijn presets voor Omnisphere eens willen proberen/uittesten? Zo ja, PM me dan even :-)
 
Heel mooi gedaan. :okdan:
Dit heeft idd de jaren 80 sound maar niet té...

Die Omnisphere is zeker een ambient monster synth...:halleluja
Zeker als ie helemaal vol zit met Sonic Extensions en Keyscape en die andere twee...


ok.png
 
Ik gebruik de Omnisphere soms samen met Eventide H3000 native, en dat leid soms tot mooie bizarre resultaten.
Die H3000 is zeker een aanrader en staat regelmatig in promotie.
 
Ik gebruik de Omnisphere soms samen met Eventide H3000 native, en dat leid soms tot mooie bizarre resultaten.
Die H3000 is zeker een aanrader en staat regelmatig in promotie.

Ga ik checken, jouw tip om alsnog Atmosphere naar Omnispehere te updaten bleek een gouden tip te zijn dus deze zal ik beslist ook checken.
 
Ga ik checken, jouw tip om alsnog Atmosphere naar Omnispehere te updaten bleek een gouden tip te zijn dus deze zal ik beslist ook checken.
Momenteel staat ie nu in promotie op de website van Eventide,samen met een pak andere plugins, grijp nu je kans.
(de H300,is de H300 factory), nu van 349 naar 79,wel in ponden geloof ik.
 
Hebben jullie dat nou ook?
Dat bij Omnisphere bij het overschakelen van sounds soms pop-ups verschijnen
of dat ie de wave of file niet kan vinden en of ik 't moet re-freshen (of zoiets)
dat doet ie alleen bij Omnisphere
niet bij inzetsels zoals Keyscape (die schakelt wel gewoon door...)
 
Hebben jullie dat nou ook?
Dat bij Omnisphere bij het overschakelen van sounds soms pop-ups verschijnen
of dat ie de wave of file niet kan vinden en of ik 't moet re-freshen (of zoiets)
dat doet ie alleen bij Omnisphere
niet bij inzetsels zoals Keyscape (die schakelt wel gewoon door...)

Dit herken ik niet terwijl ik bepaald geen moderne pc gebruik (gebouwd in 2013)
 
Momenteel staat ie nu in promotie op de website van Eventide,samen met een pak andere plugins, grijp nu je kans.
(de H300,is de H300 factory), nu van 349 naar 79,wel in ponden geloof ik.

Ik zal dit weekend de demo eens proberen. De previews op de website overtuigde nog niet. Wil eens op eigen materiaal testen.
 
Back
Top