• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Dreadbox Typhon Limited Edition & Behringer TD-3-SR

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

binaural

Ouwe rot
Lid sinds
1 augustus 2002
Berichten
863
Locatie
Nijmegen
Hoi!

Ik verkoop mijn Dreadbox Typhon Limited Edition, in het kader van de uitdunning van het studiootje. Ik kom toch altijd weer terug van mono synths, deze wordt ook weer te weinig gebruikt. Ik gebruik hem vooral als fx bakje en daar is ie echt goed in, de combinatie van de wilde multi-fx en het dikke filter. Limited Edition, dus leuke gouden design. Laatste OS vanzelfsprekend.

Gekocht in februari 21 van Dreadbox rechtstreeks. Komt met originele USB kabel, doos, etc. Voorkeur voor ophalen in Nijmegen met :koffie: en synth-nerd-chat, maar versturen voor risico en rekenening koper is een optie. Prijs: 300 euro.

Verder de Behringer TD-3-SR. Nieuw gekocht in november 2019 bij Thomann. What can I say? Zilveren 303 kloon. Paar keer aangehad, ligt al dik een jaar in de opslag (daarom geen pics). Kan er beter iemand blij mee maken. Met doos en alle toebehoren. Prijs: 100 euro.

Tevens mag weg mijn goed gebruikte en trouwe Roland A-880, zie mijn andere post alhier van een tijdje geleden. Prijs 125 euro.
 

Attachments

  • 20220606_201410_HDR.jpg
    20220606_201410_HDR.jpg
    119 KB · Bekeken: 185
Back
Top