Gloomy - Backup Sense (ft MrRivus) Hongaarse Neuro Dance

hola Gloomy,

ik krijg meteen een songfestival idee erbij:Dmet een stel vreemde figuren erbij!
Maar wel leuk gevonden.

Groeten van andreos:)
 
In het begin lijkt het of ik twee tracks door elkaar heen hoor. Met alleen die kale beat maakt het ineens wel wat sense. Beetje yeke yeke hardfloor stijl :D
Dan moet wel die 303 wel anders, die nu is ie beetje zacht en te experimenteel
 
Hey Tragma, dank voor je feedback man. Maar 't is een kwestie van smaak. Als ik die 303 luider zet, neemt ie de overhand en dat klinkt niet goed. Daarom, een beetje op de achtergrond kan geen kwaad, dénk ik. Thnx again!
 
Ik vind m overall mooi hoor. Loopt lekker door en er zit sfeer in. Zitten leuke ritmetruukjes in. En mooie geluiden :okdan:
Begin zou van mij wat minder mogen pompen, voordat de kick invalt, dat het meer een legato koor is.
In de break zou de 303 pas wat later kunnen starten, dat ie nog iets meer bouwt. Maar dat zijn allemaal details.
 
Klinkt als een soort mashup. Het wordt nogal een drukke brei en daar lijdt de mix zwaar onder. Volgens mij zit er veel elkaar in de weg en wordt het daardoor een dof geheel. Als je de track wat opschoont en wat meer helderheid geeft, heeft het zeker potentie.
 
@NicoNoise @Laboratorio Incognito @Bahamut , dank jullie wel voor te luisteren en de eerlijke feedback. Je, ik had het door, op het einde wordt het een brei.
Maar aanpassen doe ik niet met nummers, want er is gewoonweg geen tijd te verspillen, snappie?
 
Back
Top