Experimantal #1[Ambient experiment]

Seva Randeep

Music & sounds
Lid sinds
13 januari 2008
Berichten
454
Locatie
Roermond
Ik had mijn recorder op mijn balkon gezet en 5 minuten opgenomen wat er allemaal te horen was. Die 5 minuten heb ik door SnapHeap gehaald. In SnapHeap gaat het geluid door een frequency shifter (gemodelleerd), reverser, 4 resonators, delay, reverb en 3-band eq.



Voor de liefhebber heb ik de SnapHeap preset erbij gedaan. FF uitpakken en in \OneDrive\Documents\Kilohearts\presets\Snap Heap\User Presets plaatsen. SnapHeap is trouwens gratis.
 

Attachments

  • Experimental Ambifier.zip
    1,4 KB · Bekeken: 78
"t is zoiets bijzonders, iets nieuw.. niet dat ik het graag hoor, maar ik heb met interesse geluisterd. Bedankt ook voor Snapheap.
Nee, is niks bijzonders :-) Gewoon een leuk experimentje. Als je het leuk vindt, vind je het leuk. Vind je het niet leuk, dan niet :-)

Ja, SnapHeap is een leuke modulaire effectenplugin. Ik heb ooit Excalibur (ook een multie-effect) gekocht, maar die vind ik lastig in het gebruik. SnapHeap is simpel en je kunt er leuke effecten mee bouwen.
 
Gaaf!

ik ga deze plugin zeker proberen. gisteren anderhalf uur zeeeer zware regenval opgenomen met zingende bezopen duitsers op De achtergrond, dat wordt een gedeelte door deze plugin halen en daar wat wavetables van maken.
thanks voor de tip en leuk experiment!
 
Het algoritme op Youtube raadde me gisteren dit filmpje aan. Dat inspireert me om er mee te blijven experimenteren.

 
Back
Top