• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Creamware/SonicCore Pulsar, 6 SHARC DSP's

Prijs
130 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont duidelijke gebruikssporen

OttoLotto

Ingeburgerd
Lid sinds
3 juni 2012
Berichten
97
Zoals in de titel. Als je niet weet wat dit is kun je er hoogst waarschijnlijk niks mee, voor degenen die het wel weten - dit is een PCI kaart ZONDER aansluitingen, dus puur ter uitbreiding van een bestaande setup. Er zit dus ook geen software bij (hoewel ik nog wel ergens wat oude spullen heb liggen) want je moet dit combineren met een Creamware/SonicCore kaart (of kaarten) met daarop de benodigde aansluitingen. Dit is onderhand heel zeldzaam spul, al heel oud maar de routing flexibiliteit, de softsynths en de geluidskwaliteit staan nog steeds als een huis. Ik heb hem zelf niet nodig want ik heb al 3 PCI kaarten (het maximum).

Indien nodig, zoek maar eens op het Net, de firma SonicCore bestaat nog steeds en ondersteunt de hardware ook nog steeds (de meest recente software draait er nog op). Op ebay e.d. zijn de gangbare prijzen te vinden.

Groeten,
Maarten
 

Attachments

  • pulsar1.jpg
    pulsar1.jpg
    162,1 KB · Bekeken: 226
  • pulsar3.jpg
    pulsar3.jpg
    92,1 KB · Bekeken: 119
  • pulsar2.jpg
    pulsar2.jpg
    137,7 KB · Bekeken: 126
Back
Top