Gloomy Ft. Junior Paes - Falling For You

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.113
Locatie
België
You should fall for every 1. Be kind to each other, love each other. Thank you Junior Paes from Looperman, you have a great voice. Hope you like this song. Free download when clicking on "More".

Stay 1!



Geniet ervan, zou ik zeggen. En laat maar eens weten wat jullie ervan vinden.

Liefs,

Gloomy.
 
Zoals als steeds bij Gloomy-music kun je best een paar keer luisteren, kwestie van alle ingrediënten te pakken te krijgen.
Geen enkele kok durft het aan om zo eclectisch te koken. Behalve Gloomey. Als ik jou was zou ik ook proberen te koken op dezelfde manier als je muziek maakt. Want die resultaten kunnen niet anders dan verassend zijn! Wat jij muzikaal doet, durf ik gewoon niet !
 
Haha, dit is één van de leukste feedback die ik ooit gehad heb. Dank je wel sKeLeTvM. Ja, ik moet zo proberen koken, want het is haast iedere dag patat met frikandellen en een kwak mayo.. zeer ongezond. Maar ik ben gisteren gaan winkelen: NIETS meer gekocht waar een dier voor geslacht is, behalve vis. ;)

Dank je wel makker!
 
Een beetje te hyper(mijn bpm zit altijd lager) voor mij maar wel fantastische klanken en quirky genoeg omdat de aandacht heel het nummer te behouden.
Do your thing!!!
 
Zitten echt hele originele stukken in, kan dit zeker waarderen. De zang weet ik niet zeker, enerzijds knap samenspel met de muziek, maar maakt het ook erg pop en wat minder persoonlijk.
 
Back
Top