TR8S Leds dimmen

musicheaven

Ouwe rot
Lid sinds
4 december 2008
Berichten
3.794
ik heb er nogmaals de manual op nagekeken en de tutorials op het net, maar het is met niet duidelijk of leds volledig kunnen worden gedimd? kan de tempoknop worden gedimd? wat kan er allemaal worden gedimd en wat niet?

deze zaken spelen bij mij echt mee in aankoopbeslissing. weet nog dat het op de tr8 een beetje ging, maar niet totaal te dimmen..en de tr8s ziet er nog erger uit..

alle hulp geapprecieerd!
 
hoi dank, maar het is me nog niet duidelijk of alles dan volledig gedimd kan worden of niet? staat er niet bij of ik zie het niet goed
 
Nee, lees ik er ook niet uit. Zal vast een tr8s-eigenaar zijn die het even voor je kan testen.
 
Tempo knop is samen met steps, start/stop knop en sliders te dimmen onder 'Bright'.
Instrument (BD, SD, etc) en E t/m F zijn te dimmen met Glow. Vreemd genoeg reageren (bij mij) A t/m D niet.
 
Laatst gewijzigd:
hoi MacGyverGear, kunnen ze volledig uitgezet worden of blijft het gewoon 'gedimd' ( in de zin van: minder Las Vegas)
 
ah denk dat leds volledig uit kunnen zie ik op youtubefilmpje, de rest is me nog niet duidelijk
 
Ze kunnen niet uit! Anders zie je geen kleur. Maar het is echt minimaal wat er overblijft.
 
Ik heb mijn tr8 open gedaan en de leds voorzien van ofwel zwarte watervaste stift, oude par leds of beiden. Ik weet dus totaal je issue. Er bestaan klevers om over leds te plakken om ze te dimmen. Succes. Ik haatte dat ding zo dat ik m nooit gebruikte, ellendig fel… nu gebruik ik m wel… maar ik ben wereldwijd uitgelachen met de looks en led oplossing… haha wat kan t mij schelen 😂

Zwijg ik nog over de vervangen drukknoppen met felle leds op de 808… ja hoor. Leve de zwarte stift. Geen medelijden.
 
Par leds moet natuurlijk par filters zijn… die gekleurde vellen die je voor witte par 56 steekt om een kleur te krijgen.
 
Grappig -- de mogelijkheid dat je per kit instrumenten kan groeperen per kleur gaf voor mij juist de doorslag om voor TR8s te kiezen :okdan:
 
Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat je ze kon dimmen. Echt nooit last van gehad...
 
Ik wou dat ik de voorligger zijn remlichten kon dimmen.
 
Back
Top