Laboratorio Incognito - Call me mister P.

Lid sinds
11 januari 2021
Berichten
987
Locatie
Landgraaf
De 'vredesmissie' tegen Oekraïne is nu al meer dan 3 maanden aan de gang.
Hoe kan het dat een heel land gelooft in de sprookjes van hun dictator of wegkijkt uit angst?
En vooral wanneer eindigt deze nachtmerrie?



Gebruikte hardware:
* MPC-One
* Acces virus TI2 keys

Opname:
* Bitwig Studio

Hoop dat ie bevalt
 
Eeuwen van onderdrukking en totaal ongeloof in wat er in de media verteld wordt.
Indrukwekkend om te horen en te zien.

Dank je wel Montfrooij!!
Ik denk dat het belangrijk is dat op allerlei manieren geprobeerd wordt om door het schild van de informatiecensuur van dit verwerpelijke regime heen te dringen. Er wordt nog steeds in dat land naar Youtube gekeken. Misschien wel tegen beter weten in, maar niet geschoten is altijd mis. De uiteindelijke oplossing voor dit conflict zal m.i. van binnenuit moeten komen want deze dictator kent alleen maar de wet van de overtreffende trap.
 
Hola Incognito,

Prachtig gemaakt,mijn complimenten :halleluja
Kill putin. wie begint er mee.

groeten van andreos:)
 
Had reeds op Yt al gereageerd.
Echt waanzinnig indrukwekkend.
Heel knap gedaan.
Dank je wel Jeroen !! 👍👍👍
Eigenlijk wilde ik helemaal geen tijd spenderen aan deze verschrikkelijke dictator en walg ik zelf van beelden die het resultaat zijn van zijn 'vredesmissie', maar ik had het gevoel dat ik dit moest doen!! Nieuwsmedia hier besteden steeds minder aandacht aan de situatie ter plaatse terwijl net nu het crusiale moment aanbreekt voor de bevolking in Ukraine.
 
Prachtig gemaakt,mijn complimenten :halleluja
Kill putin. wie begint er mee.
Harstikke bedankt Andreos voor je reactie. 👍👍👍
Ik denk dat het proces van binnenuit zal moeten plaatsvinden. Het gaat om het kweken van een collectief schuldgevoel die de bevolking kan omzetten naar daden. Wegkijken helpt dan niet echt want de staatsmedia zijn ontzettend machtig. Ik denk dat we allemaal een bijdrage aan kunnen leveren want Youtube staat nog steeds wijd open in Rusland. Ik heb daar op verschillende kanalen gepost maar het blijft daar tot nog toe oorverdovend stil. Volgens mij is daar iedereen super bang.
 
Als we nu eens, op de sociale media, allemaal oproepen om dit jaar geen belastingen te betalen. Benieuwd welk resultaat dat heeft.
 
Als we nu eens, op de sociale media, allemaal oproepen om dit jaar geen belastingen te betalen. Benieuwd welk resultaat dat heeft.
Lijkt me een brilliant idee :) (zeker voor iedereen met een steeds kleiner budget) maar helaas onhaalbaar want onze leiders hebben een dik salaris, heel veel speelgeld, representatieve dienstauto, gratis lunch/diner, dure hotels, vliegreisjes en een nieuwe 2e kamer met bijpassende vergaderzalen nodig.....
 
Back
Top