Ik zoek een kleine speaker, battery powered met een audio ingang

Bij de Aldi zag ik nog drie paren liggen volgens wat er op de doos stond 25 watt à €69
Ik kocht een setje met een ingang 3.5mm.
Ze kunnen los (= stereo) en aan elkaar gekoppeld worden en onder de TV liggen als `bar`
 
Wat veel mogelijkheid komen hier voorbij zeg, heb nu een eerste keuze gemaakt maar als die toch niet bevalt zijn er nu zat alternatieven :)
Dank voor de input iedereen :okdan:
 
Heb de Caliber geprobeerd en dat viel zwaar tegen. Toch nog te groot (mijn eigen schuld, had ik kunnen weten) beetje onhandige rits waarachter de aansluitingen zitten, hele slechte samples bij aan en uitzetten die niet in volume regelbaar zijn. En na een keer helemaal opladen dood. Die is terug naar af gestuurd.
Heb nu de suggestie van @klinkske maar eens uitgevoerd, naar de BCC gegaan en daar hadden ze nog een JBL charge essential liggen voor een schappelijke prijs. Die ligt nu aan de oplader, ben benieuwd wat die gaat doen. Is in ieder geval minder groot. En voelt een stuk robuuster aan, aansluitingen achter een klepje, goed bereikbaar. Wordt vervolgd dus.
 
Heb de Caliber geprobeerd en dat viel zwaar tegen. Toch nog te groot (mijn eigen schuld, had ik kunnen weten) beetje onhandige rits waarachter de aansluitingen zitten, hele slechte samples bij aan en uitzetten die niet in volume regelbaar zijn. En na een keer helemaal opladen dood. Die is terug naar af gestuurd.

Wow, echt slecht! :(
 
Back
Top