Kilohearts Snap Heap + 30 Snap Ins/Plugins gratis.....

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.467
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
zoals al in de titel staat: Kilohearts, sinds ze alle produkten naar versie 2 hebben ge-update, is ook van strategie gewisseld (net als in deze zin, ik de grammatika, verwissel..).

de zogenaamde Snap Ins, die ook als vst FX plugins te gebruiken zijn, en Snap Heap, waren al gratis, in de zin van; Snap Heap + 6 Snap ins, of zoiets.

nu zijn er ongeveer 30 Snap Ins gratis. en wordt Snap Heap een betaald produkt.
tot 17 juni is Snap Heap nog gratis.


simpelweg een account aanmaken is al voldoende.

niet alle Snap Ins zijn gratis geworden, er zijn nu ook premium Snap Ins.....

ik heb het hele ekosysteem nooit gebruikt, zojuist eens Snap Heap geprobeerd, en is best aardig, of zelfs.... modulatie mogelikheden etc. serial/parallel... met 30 effekten... daarmee kun je al heel wat andere effekten, namaken..

goed, daarmee wordt ook Phaseplant aantrekkelikker, en ook duurder, het enige wat dan ontbreekt b.v. aan Phaseplant is; Multi Pass, en 5tal of 6tal premium Snap Ins, die je niet kunt gebruiken om presets mee te maken.

Multi Pass, was een aantal keren in sale voor 29 dollar, wellicht komt zo'n aanbod nogmaals langs...

al met al maakt het dit ekosysteem nu aantrekkelikker... dunkt me...
 
Zeker aantrekkelijk en toch zeg ik njet.Heb al wat presets gehoord en wat klanken overlappen wat ik ik in mijn kleine arsenaal aan plugins heb.Mijn policy blijft gelden en zodoende meer tijd om te componeren en muziek te maken wat er echt toe doe.
De kleine promo's spaar ik op voor een grote aankoop.
Maar voor zij die het een koopje vinden, doen natuurlijk.
 
Ik heb dit concept ook nooit zo begrepen, vind het weinig intuïtief. Zit volgens mij wel strak in elkaar en heb wat dingen van ze op mijn HD staan, maar gebruik het nooit.

Dat met die verdienmodellen en premium plugins vind ik wel fascinerend. Ik gebruik de video-editor WonderShare die ik kocht voor 75 euro. Dat is echt goedkoop en er zitten flink wat effecten bij. Maar sindsdien pushen ze me bij elke opstart te upgraden naar de nieuwste versie. En de mooiste effecten zijn premium. Ik kan ze gebruiken, maar als ik wil exporteren moet ik ze kopen. Zullen veel mensen dat doen?
 
Was zelf enige tijd geleden voor het subscription model gegaan met de gedachte van, ok ik kijk wel even aan hoe veel ik het daadwerkelijk ga gebruiken, en wilde ook compleet zijn met een hele reeks basis fx's, en ik dacht: als ze het blijven updaten en phase plant wordt mijn go-to alles kunner soft-synth dan vind ik zo'n subscription wel de maandelijkse kosten waard. Netflix opgezegd, beter tijd nemen voor sound design ;)

En een update als deze met wavetable lfo's, msegs en andere gekkigheid in phase plant stelt dan zeker niet teleur. En ben nog niet eens in snap heap gedoken.
 
Laatst gewijzigd:
Bedankt Vink, ik heb ze alle 30 binnen. simpele UI en duidelijk.
 
Netflix opgezegd, beter tijd nemen voor sound design ;)

En een update als deze met wavetable lfo's, msegs en andere gekkigheid in phase plant stelt dan zeker niet teleur. En ben nog niet eens in snap heap gedoken.
Ik ook Netflix opgezegd, maar een abbo genomen op F1tvpro ;)
 
ja, ik had het erna gezien dat Snap apart moet gedownd worden ;), thanks!
 
ja, ik had het erna gezien dat Snap apart moet gedownd worden ;), thanks!
is mischien een verbeterpuntje voor KHS, hun installer wat verbeteren, simpeler maken. rest is allemaal zeer duidelijk
 
is mischien een verbeterpuntje voor KHS, hun installer wat verbeteren, simpeler maken. rest is allemaal zeer duidelijk

ja die is even wennen ja. ik heb de Snap Heap nooit gebruikt, zoals al gezegd, wist niet dat ie al zoveel kon. kijken of ik het ga gebruiken. grote kans. al heb ik MXXX (en heel Melda..) en Unfiltered Audion Byome & Triad, wellicht andere workflow & ander karakter, de modulatie opties zijn nice...

en blij dat het toch duidelik was van Snap Heap, want ik had dus via Knobcloud Carve EQ en Slice EQ gekocht, voor drol en een, wat is de uitdrukking. en daarom een account... kreeg je gelijk de snap heap, dat is nu anders. was een voorzichtige stap in het ecosysteem, om heel heel langzaam naar Phaseplant te kruipen.... dat gaat nu anders, wel heb ik precies 2 premium Snap Ins gekocht, ik heb ze ook gekocht, ook vanwege dat ze interessant zijn als vst plugins, maar ook de prijs op de KHS site... zo snoep je al gelijk van de ultimate bundle af...

goed het staat er nu bij in deze thread.
 
ik heb de Snap Heap nooit gebruikt, zoals al gezegd, wist niet dat ie al zoveel kon.
Naar aanleiding van dit draadje alle plugins geïnstalleerd, en ik vind het bruikbaarder dan ik dacht 👍 Beetje EQ, wat delay, nog wat haas-effect om een geluid breder te maken, en dat binnen een minuut. Keep it simple, ideaal.
 
Back
Top