Nord Rack 3

NorthernLightX

Prutser
Lid sinds
18 april 2002
Berichten
1.804
Locatie
Velserbroek
Ik heb een Nord Lead 3 en overweeg die van de hand te doen om vervolgens een Nord Rack 3 aan te schaffen, zodat er op mijn synth standaard ruimte ontstaat voor een andere synth met toetsen. Nu zie ik op marktplaats een Nord Rack 3 staan voor €1150, maar dat vind ik wel heel straf. Is de prijsgekte nu ook al doorgeslagen naar de VA synths? Of heeft deze marktplaats knakker last van het warme weer van de laatste tijd en moet hij echt flink zakken met zijn prijs?

ik heb mijn NL3 een jaar of 2 geleden gekocht voor rond de €750, en hoopte nu een NR3 te kunnen krijgen voor de prijs die de NL3 oplevert. Of is dat een rare gedachte?
 
Nord lead 3 zie ik regelmatig langs komen voor rond de 850/900, het rack zie ik niet zo vaak maar als ik hem zie ligt de prijs niet veel lager als de toetsen versie. Meestal rond de 800/850

Even gedult hebben dus.
 
Of je het nou leuk vindt of niet, alle prijzen gaan toch omhoog op moment? Niet dat iemand daar blij van wordt, maar toch het is schering en inslag met die prijzengekte. De Nord Rack 3 is verder een zeldzame bak, dus ik bergrijp het wel. Vb, een AN1x ging ook voor 300 euro en een virus B en MS2000 ook, maar daar vind je ze ook niet meer voor.
 
Ik vind het wel te hoog. Als je wat geduld hebt denk ik dat je wel een betere deal dan 1150 kunt vinden
 
Back
Top