Doe mee met de 1e SynthForum ReMeiX remix maand!

SmartBits

hodie mihi cras tibi
Staff member
Lid sinds
3 oktober 2010
Berichten
4.479
Locatie
Nijmegen
De E zit weer in de maand, dus het is tijd voor de 1e SynthForum ReMeiX!
We hebben alle deelnemers aan de CollApril gevraagd of we de losse sporen (stems) mochten gebruiken om door jullie, de leden, te laten remixen. Iedereen wilde graag meewerken, als bonus en klap op de vuurpijl kunnen we jullie ook nog de stems van de winnende track van de laatste SF Contest aanbieden van onze eigen @Dr van Lansberg.

Dus pak die files en maak die Electro/Acid/Tekno/HardStyle/Funk/Jazz/Metal/Rock/Ofietsanders remix! Het is tevens een mooie gelegenheid om tóch dat apparaat dat op je wensenlijstje staat te kopen, want dit rechtvaardigt natuurlijk die aankoop. Je hebt 'm gewoon nodig. Je hebt eindelijk een doel. Wij keuren het goed. :engel:
Je hoeft niet persé van 1 track een remix te maken; je mag ook bijvoorbeeld de stems van verschillende tracks door elkaar gebruiken. Eigen inbreng is vanzelfsprekend ook toegestaan en zal door de moderators stilletjes vanaf de zijlijn toegejuicht worden.
Omdat deadlines goed kunnen werken: de remix moet over een maand, op 16 juni af zijn.
Maak als je 'm af hebt een nieuw draadje in het ReMeiX subforum met als titel "ReMeiX 2022 - tracknaam" en plaats daar je mp3 (invoegen als bijlage, insert as attachment).
Aanvullende info is ook altijd leuk om te lezen voor andere leden, bijvoorbeeld: waarom heb je deze track gekozen, wat sprak je aan, hoe heb je 'm gemaakt, wat heb je gebruikt (apparatuur, geen drugs) e.d..

Omdat we het dataverkeer van het forum enigszins binnen de perken willen houden, hebben we de links even achter een spoiler knop geplaatst. Op die manier kunnen alleen leden bij de files.

Word lid van Synthforum om deze tekst te zien!
Word lid van Synthforum om deze tekst te zien!
Word lid van Synthforum om deze tekst te zien!
Word lid van Synthforum om deze tekst te zien!
Word lid van Synthforum om deze tekst te zien!
Word lid van Synthforum om deze tekst te zien!
Word lid van Synthforum om deze tekst te zien!

Uiteraard willen we je vragen om de files niet verder buiten het SynthForum te verspreiden. Je gemaakte remix kun je natuurlijk op je Social Media kanalen plaatsen, maar het is wel netjes om daar de mensen die de originele tracks gemaakt hebben te vermelden. Liefst ook met een linkje terug naar ons mooie forum. En mocht je van de inkomsten van de remix een Jupiter 8 van 25K (of een kleiner apparaat) kunnen kopen dan neem ook even contact op met de makers van de track om dat netjes af te handelen.

De tracks van de CollApril kun je hier nog eens terug luisteren.
De track van @Dr van Lansberg staat hier.
 
Laatst gewijzigd:
Heel apart, ik kan maar twee zip files downloaden: Krautrock/Smartbits en Vlokie/Grumble. De anderen geven een "download error" in 2 browsers: Google Chrome en Safari...
 
Heel apart, ik kan maar twee zip files downloaden: Krautrock/Smartbits en Vlokie/Grumble. De anderen geven een "download error" in 2 browsers: Google Chrome en Safari...
Het ligt (wrsch/kennelijk) aan mijn computer. Die gaf sowieso problemen en daarom ben ik maar eens opgestart vanaf een ander volume en nu gaat het wel...
 
de deadline is totaal onhaalbaar voor me, ik heb teveel andere projecten en zelfs daar al te weinig hoop op afwerking.
Beter wat voor de herfst of winter denk ik.
 
Ik heb alles gedownload maar ben nog niet gestart.
Maar ik ga vanavond wel alles klaarzetten, cubase projectje aanmaken en de tracks op mijn telefoon zetten zodat ik ze nog eens in de auto kan luisteren om ideetjes op te doen.
:)


Onze track -Klinkske & MatthewleBlom- is 98bpm.
 
Ha, lachen zeg, @ishi en @MatthewLeBlom ...!

Ik ook :D


Nemen jullie de contest-inzending van de Dokter er in mee? Ik laat 'm zelf erbuiten, vind ik wat passender qua concept..

En dat is dan weer zonde, dus die zal ook nog wel wat liefde krijgen....
 
Mag ik er ook 2 remixen? ik vind de vocals van SmartBits en Krautrock1958 tof. ik zoek eigenlijk al een tijdje ( ook niet heel erg veel moeite voor gedaan hoor..) naar een goede zanger/ zangeres om een track mee te maken. Niet van die goedkope standaard ibiza house vocalen die het alleen maar hebben over party/ feel the vibe tonight/ let me feel your body..enz maar meer een liedje.
 
Back
Top