Roland nieuwe AIRA Compact mini-synths

T-8 BEAT MACHINE | J-6 CHORD SYNTH | E-4 VOICE TWEAKER

AIRA Compact plaatst de legendarische creatieve magie van Roland in de palm van je hand. Jam, perform, en ontwikkel overal ideeën met genre-definiërende sounds. Koppel AIRA Compact-instrumenten aan elkaar om je klankenpalet uit te breiden of verbind ze met MIDI-apparatuur, computers en muziekapps van je bestaande installatie. AIRA Compact is leuk, betaalbaar en eenvoudig te leren. Deze reeks brengt stevige muzikale power naar muziekmakers die veel onderweg zijn.

 
Laatst gewijzigd:
Die E-4 lijkt me wel leuk! Ik vraag me af hoe die zich verhoudt ten opzichte van de VT-4
 
Roland goes Volca, hoewel ik deze er wel wat degelijker uit vind zien.
Die T-8 lijkt mij wel een leuke en bruikbare mix van TR en TB. Handig voor onderweg.
 
Wat ik lees, is dat deze (de synths iig) ACB ipv ZEN zijn. In mijn herinnering betekent dat een 'beter' geluid.
Nog geen ervaring met ACB, maar de ZEN engine is flexibel alleen niet altijd 100% top bij bijv. filteren etc.
 
prijs is 195,- per stuk.
Netjes ook dat je ze direct vekrijgbaar zijn..

Screen Shot 2022-05-10 at 14.29.35.png
 
Laatst gewijzigd:
wat gaat al dit moois kosten?
$199,- per stuk.
Nog geen EUR prijzen gezien, maar ik verwacht ongeveer in die range.
Dus dan zou je voor een luttele € 600,- drie bakjes voor onderweg hebben (afhankelijk of je ook wilt zingen en anders 2)
Ik denk dat het wel een publiek aan gaat trekken.
En nu nog een sample based dingetje erbij.
Leuk voor op vakantie oid.
 
tja, er kan mss een 'Speelgoed' forum dir aangemaakt worden voor zo'n dingen,,

Soit, Nike verkoopt ook goedkope prulle schoenen (volgens apple)
 
Die Voicetweaker klinkt als een mishandelde kat.. Dan hoor ik 10x liever Autotune!
 
Heel erg leuk, met name die J-6 klinkt erg goed. Leuke goed geprijsde instappers van Roland!
 
de Roland demo dude heeft wel een goeie video:

 
Die voice transformer zit ook een looper op volgens mij.. geinig speelgoed.. wel heel erg EDM gericht maar leuk performance spul.

Edit geen looper.. dat is de scatter functie..

 
Laatst gewijzigd:

Vergelijkbare discussies

Back
Top