3 nieuwe Gloomy-tracks

Wat bedoel je hiermee, Jan?
Er staat ons een nieuw Tijdperk te wachten, maar niet vooraleer het oude Tijdperk is afgebroken. Ik wil geen chaos veroorzaken, maar jullie aanzetten tot moed en coöperatie. Vaag, ik weet.
 
Traces ligt meest in mijn straatje. Goed als set starter. Ook gedownloadededededed. Thx.
Teee gek!! En merci voor de tip, ik heb ze terwijl aangepast, ik had het niet door, thnx! :)
 
Track 1: Hey dat klinkt gelijk al heel vet, leuk om ook eens wat anders dan 4x4 van je te horen! Fijne vocal en toffe bass sounds.Ik vind dit echt een hele toffe track!!
Track 2: Lekker glitchy techno. Begint lekker duister. Verderop voelt het voor mij alsof er veel te veel gebeurt. Na de helft lijkt de kick 2x zo hard dat voelt niet helemaal fijn hier. Had het toffer gevonden als dat meer minimale sfeertje vastgehouden werd van het begin, maar dan met allerlei kleine variaties om het interessant te houden.
Track 3: Fijne vocal, moet wel ff wennen aan het feit dat de vocal een ander ritme heeft dan de track. Het sequenced fm geluidje is iets te zenuwachtig voor mij maar da's vast een kwestie van smaak :)

Mijn voorkeur gaat duidelijk uit naar 1!
 
Goed bezig man. Lekker productief.
De eerste heeft een commerciële feel, in positieve zin, echt een strakke productie. Mijn favoriet.
De tweede klinkt goed maar spreekt me persoonlijk niet zo aan.
De derde is fijn. Mist wel power in het laag. De mix kan beter.
 
Die eerste heeft wel hit potentie, het soort zang is niet helemaal m'n smaak maar heeft wel die 'commerciele feel', maar dan met leukere elementen dan wat je op de radio hoort (wie luistert er nog radio? )

Tweede is wel gaaf maar klinkt soms wat 'dof' of ligt dat aan mij?

Derde is echt heel vindingrijk en on conventioneel, maar ik mis wel een punchy kick!
 
Laatst gewijzigd:
Jullie verdienen, voor mij althanks, allemaal een standbeeld. Je moet het maar doen, 3 nummers van Gloomy op een rij beluisteren. Ik dank jullie van harte.

Wat dof jandojando? Kan zijn hoor, maar ik hoor dat niet meer.

Thnx allen en een hele fijne en zonnige week toegewenst.

Jan.
 
Die eerste: heerlijke bass! Die vocal vervolgens erbij: :? Die kan denk ik beter 2 tonen hoger......... Later in de track klopt het allemaal weer wel voor m'n gevoel. Alleen het moment dat ie erin komt, is voor mij een turn-off.
Misschien 2 tonen hoger, en de rest van het arrangement daarin meenemen?
Wel lekker nummertje iig op zich!

Nummer 2 is gewoon niet m'n smaak. FF snel doorheen gegaan :P

Nummer 3: goeie intro en vette vocal!!!
Bij 0:48 wordt het een beetje zooitje voor m'n gevoel... vocal lijkt daarin niet meer op de maat van de beat te lopen.

Ik zou eigenlijk proberen met zo'n vocal meer een pop/top 40-achtige track proberen te maken, of beetje new age-achtig ipv electro te gaan lopen doen, maar goed :P

anyway..... na 0:48 klopt het wel weer in het ritme. Het kan natuurlijk een overgangmanier zijn.... Maar dat kun je nog wel een professionaliseren denk ik.

Al met zitten er in het nummer veel aangename stukjes...... :okdan:
 
Hey @Dozart ik ben je ook vergeten bedanken voor de zeer nuttige feedback. Ik ga er rekening mee houden. Ik ga tegenwoordig voor top40 tracks van iets rond de 3 minuten. Ik sta op nummer 69 op de Spinnin' Records Talent Pool. Wat een eer. Wat een cijfer :)
 
Back
Top