Zijn Liefde is Voor Altijd Album

JimmyEyckmans

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2020
Berichten
1.127
Locatie
Belgie
Heb een paar van men oude liedjes bewerkt. Nu stop ik met de oude liedjes en ga ik de drie liedjes die ik een tweetal maand geleden ofzo gemaakt heb beginnen te verbeteren. En dan kan ik misschien eindelijk is iets nieuws maken.
Hier blijven de oude liedjes bij, ze blijven ook in deze staat. Ze zijn af.
Kunnen ze beter, ik ben er zeker van.
Toch zijn ze af. Ik ga nu verder.
Als je me wilt steunen mag je altijd het album kopen. Er staan 6 liedjes op en een bonus liedje. Als je de liedjes afzonderlijk koopt kost het 1€ per liedje maar het album is 3€. Het bonus liedje krijg je er dus gratis bij en de andere zijn dan maar 0.50 cent per liedje.
Het bonus liedje vind ik heel mooi maar ik ben vergeten te luisteren naar het einde dat nog niet helemaal af was en heb het al gemastered met Soundcloud. Dat kost 5€. Dat is niet veel geld maar ik heb ook niet veel geld. Ik heb het liedje dus gewoon toegevoegd als bonus, gratis en ook enkel verkrijgbaar op het album.
Je spaart dus zoiezo al veel geld uit door het album te kopen tegenover losse tracks en je krijgt er nog een bonus liedje bij dat enkel op het album te verkrijgen is.
Ik heb veel tijd in deze liedjes gestoken, ze zijn het product van jaren. Ik denk dat ik de meeste een jaar, of misschien zelfs twee jaar geleden gemaakt heb en nu heb ik ze bewerkt.
Nu moet het wel gedaan zijn, men kan niet bezig blijven.

 
Vind ik toch nog andere arrangementen terug zeker... hmm kan zijn dat de prijs in de komende dagen omhoog gaat omdat er meer nummers opkomen. Kan zijn, weet nog niet of ik ze ga bewerken.
 
Back
Top