2 tracks modular elektronica experimenteel lawaai

Tierelantijn

Gibberish
Lid sinds
27 januari 2020
Berichten
758
Locatie
Utrecht
2 tracks



Bak herrie, maar stiekem simpel melodisch nummer.
Bass gemaakt met mix van 1 osc Moog grandmother, 2 osc MG -> Rings resonator 3 osc Rings resonator 1 v/oct --> noise in.
Deze 3 stemmen door een wavefolder gehaald. Dit vervolgens gefilterd met MG en vst's
Verder meer GM en TR6-S.



Beetje te hard afgemixt wellicht. Beetje electro pop achtig, met drums die me een beetje aan punk doen denken
 
Zojuist de track aangepast en vervangen op souncloud. Zat idd flink wat te veel galm op. Heb het flink terug geschroefd, maar deel van de galm is mee op genomen met de spring reverb van de GM. Hopelijk werkt t nu, ben zelf nog niet helemaal tevreden...

 
Dank je, ik neem aan dat je de electro track bedoeld. Vind het zelf ook beter, maar de track heeft nog iets te voorspelbaar qua verloop denk ik, te veel letterlijke herhaling. Ga er later nog iets meer mee aan de slag denk ik.
 
Zeer bijzonder, mooie melodielijn, duister als hell.. dit is knap man. Heb je GuitarRig op sommige kanalen gezet? Bam, in your face. Retecool, probz!
 
Thanks leuk om dit te lezen. Geen Guitar rig, maar module genaamd Miasma van ritual electronics met distortion en feedback. Ook wavefolder van Instruo. Ik gebruik soms wel amp soms op m'n synths, maar hier niet
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top