My Friend Molly

Fifth Bot

d[-_-]b
Lid sinds
14 mei 2018
Berichten
2.706
Locatie
Nijmegen


In de Syntakt thread kwamen de Fors devices ter sprake, die vond ik vet, dus gelijk maar gekocht en wat mee lopen spelen dit weekend. Hier het eerste resultaat. De track is nog niet helemaal klaar, volgend weekend nog wat verder afwerken, maar ik denk ik deel um vast, kan ik eventueel nog wat feedback meenemen.

Drums uit Analog Rytm, Fors devices: Doublet, Bokeh en daarnaast nog wat Ableton stuck plugins en de usual FXs...
 
Laatst gewijzigd:
Echt trippy man, mooi gedaan hoor, zeer sferisch en buitenaards. Wie is Molly? De mot ? Als er niets of niemand anders meer overschiet, je enig vriendje?
 
Ik vind dit eigenlijk al behoorlijk af, zou niet zo meteen iets eruit kunnen pikken dat anders moet. Leuke, trippy sfeer. Interessante sounds. De kick is lekker stevig en geeft een goede drive. Ok, als ik iets zou moeten veranderen dan is het de analog digital sample. Die is iets te nerdy :-)
 
Ik vind dit eigenlijk al behoorlijk af, zou niet zo meteen iets eruit kunnen pikken dat anders moet. Leuke, trippy sfeer. Interessante sounds. De kick is lekker stevig en geeft een goede drive. Ok, als ik iets zou moeten veranderen dan is het de analog digital sample. Die is iets te nerdy :-)
Thnx, en dat is dus precies 1 van de dingen die ik wilde horen, ik had ook mijn twijfels over die Analog/Digital sample (geen standaard sample btw, maar een eigen brouwsel), mooi die gaat er dus uit :P.
verder punten waar ik nog naar wil kijken, de low Toms in het begin breekt het ritme wat teveel, in de break verliest het op punten wat energie (vooral volume denk ik) en het begin en einde kan misschien wat beter/orgineler, maar goed dat zijn details, die samples zijn dat zeker niet… Gracias!
 
Lekker nummer.
Apart ritme.:okdan:
Mooie padjes.

bandate.png
 
Mooie subtiele techno track. Molly was ook de naam van een kat die ik vroeger had ;)
 
Ok, ik heb de track vervangen door een nieuwe versie. Ik heb alle eerder genoemde punten aangepakt. De Analog/Digital sample heb ik niet verwijderd, maar wel aangepast, stukje subtieler en meer FX processing erop losgelaten.
 
Super nu. Echt interessante geluiden, het barst nooit echt los maar dat houdt de spanning er net in. Eigenlijk ambient zonder ambient te zijn.
 
Super nu. Echt interessante geluiden, het barst nooit echt los maar dat houdt de spanning er net in. Eigenlijk ambient zonder ambient te zijn.
Thnx, en zeker voor het nogmaals luisteren! Ingetogen spanning, da’s idd de bedoeling. Ik luister de laatste tijd veel Pablo Bolivar en zijn stijl bevalt me wel, lekkere groove, veel spacen, maar nooit over de top…
 
Wel roze salmiatonentjes aan toe zeg:
Hier mag ook wel over heen gezongen hoor!
 
Back
Top