Szmotsz remake #2 - Sunshine

Dit is nog eens muzikaal. Klinkt als een klok. Die vrouwelijke vocalen klinken ook erg goed. Enige twee puntjes van kritiek die ik kan bedenken zijn dat het begin van dat 'Sunshine' wat repetitief klinkend als je het een paar keer achter hoort. En van een fade-out ben ik in het algemeen geen fan, en bij zo'n nummer als dit snap ik er helemaal weinig van.
 
Dit is nog eens muzikaal. Klinkt als een klok. Die vrouwelijke vocalen klinken ook erg goed. Enige twee puntjes van kritiek die ik kan bedenken zijn dat het begin van dat 'Sunshine' wat repetitief klinkend als je het een paar keer achter hoort. En van een fade-out ben ik in het algemeen geen fan, en bij zo'n nummer als dit snap ik er helemaal weinig van.
Dank voor de feedback :okdan:. Misschien moet ik in het begin meteen al de lead lickjes varieren om het minder repetetief te maken, aan het eind trouwens ook vind ik zelf. En die fade out zat op het origineel uit 1977 en heb ik klakkeloos overgenomen, een einde verzinnen, hm. Wie weet…
 
Meermalen inmiddels beluisterd - hij blijft goed en zit echt knap in elkaar! Een goed voorbeeld van lekker in 't gehoor en "makkelijk" - totdat je gaat opletten om te luisteren wat er nou precies allemaal gebeurt... en een ijzersterke mix.

Opmerkingen over het repetitieve kan ik volgen, maar ik vond 't zelf wel tof. Maakte het een soort live gezongen sample ipv standaard song óf standaard sample.

Bump voor meer aandacht. Heel benieuwd naar de derde :)
 
Dank @stoter voor je feedback, mooi dat ie makkelijk klinkt, is ook het bedoelde sfeertje, zomer.
Er staan er nu 2 weer heel andere al op de rol, maar het tempo waarin ik ze maak is onvoorspelbaar, hopelijk dit jaar.
 
Heerlijk muziekje! Echt een lekkere zomervibe. Zou prima klinken op het strand.
 
Ergens in tropisch land op een terrasje met een lekker drankje...
dan doet er niet toe of het uit 1977 of 2021 komt...

Top productie!
oke 455.png
 
Super!! :okdan: Als ik je keuken niet had gekend had ik bijna geloofd dat het echte blazers en gitaren waren ;) Klinkt super overtuigend!! Funky EP geluiden zijn ook heerlijk.. :luv:
 
Dank beide voor de positieve reacties. Een tijdloos liedje is het dus, da's mooi :)
En dat een saxofonist bijna gelooft dat het een echte blazer is, nou zeg :D
Die seaboard is echt fijn voor dit soort werk.
 
Back
Top