Gloomy - Known (Remix Request)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.091
Locatie
België
Hallo,

Ik ben bezig aan een nummer, genaamd "Known". Na 5 uur werken ben ik het spuugzat. Ik vond het goed idee om de STEMS te delen op verschillende fora. Iedereen kan en mag ermee doen wat hij/zij wil. Ook jullie kunnen er op los gaan en een exclusieve Gloomy-Remix ervan maken. De jouwe zal wellicht beter klinken dan de mijne.

Plus, je krijgt enig idee hoe ik mijn nummers maak. Ik gebruik veel samples, maar ook zelfgemaakte dingen. Gloomy gebruikt de geluiden van heel de wereld.

Hierbij de link naar het originele, vrije download, bestand:
(de stems zijn te downloaden beschreven in de omschrijving)



Veel plezier.

Jan.
 
Thanks guys, eerlijk gezegd: ik vind 'm helemaal niet mooi, en had er snel genoeg van. Toen kwam ik op het idee dus om de stems te verdelen, zodat de wereld kan zien hoe ik werk. Het is dus geen echt nummer geworden, want trouwens, de structuur klopt helemaal niet. Toch leuk dat jullie hem goed vonden.
 
Ik heb al twee inzendingen op zak:



en



Heel wat anders dan de originele.

We denken eraan op een EP te releasen (als we genoeg nummers hebben)

Doen jullie mee?
 
Deze vind ik minder.........
 
Door de losse sporen te (kunnen) bestuderen, zag ik veel beter dat je eigenlijk meerdere tracks in één keer probeerde te maken.

Deels is dat natuurlijk je sound, maar je recentere tracks hebben veel meer focus op één idee, wat de muziek ten goede komt.

Zag dit (dus) meer als een Gloomy sample-pack ipv een track-remix. :)

En met die sample-pack kan je superveel kanten op.

Aanradertje voor wie het tof lijkt. Genoeg sounds nog over. :D
 
Back
Top