Sidechaining, Kickstart2 is beschikbaar en inderdaad een verbetering

decadance

Eigenwijs kreng
Lid sinds
2 april 2009
Berichten
112
Voor de luie EDM guru's onder ons:

Cableguys hebben een nieuwe versie van Kickstart uitgebracht die het sidechainen moet vergemakkelijken.
En na een avond spelen moet ik inderdaad bekennen dat ik er ook wel blij mee ben.
Voor wie versie 1 al had, is de upgrade €5,- , voor wie hem nog niet heeft (en wel wil hebben) kost de tool €14,-



kickstart.jpg
 
Pro sidechaining. Ze maken er weer een mooi verhaal van 😉 Wel apart dat Cableguys deze nieuwe functies al minstens een jaar in zijn eigen plug-ins heeft. Maar voor 5 dollar een sympathieke upgrade 👍
Adverteren met "als jij jouw eigen DAW kent, kan je ook zonder" laat waarschijnlijk mindere verkoopcijfers zien. :D
Maar voor een snelle fix is het absoluut geschikt, zeker als je de midi input gebruikt.
 
Dit is toch gewoon een simpele basic versie van de volumeshaper uit shaperbox?
Ja, maar soms is simpel ook gewoon lekker 😀 Ik gebruik versie 1 al een eeuwigheid.

Ik ben wel benieuwd hoeveel upgrades ze verkopen. Deze plugin is volgens mij echt heel vaak verkocht, en ik geloof niet dat Romero meer heeft gedaan dan zijn naam eraan lenen. En oh ja, een beetje moeilijk kijken in de studio tijdens een tutorial op YouTube.
 
Back
Top