Gloomy - Céline

Dank je wel snitch. Ook voor het lenen van een goed paar oren. De mix is idd plat maar ik weet niet hoe ik hem voller kan maken. Ik beschik over Izotope's Ozone 5 om hem te masteren.
Wat betreft die vrouw, die is helemaal niet echt. Er zit een man achter. Hij stuurde me alweer de foto van mijn "droomvrouw" en schreef: Je hebt zelf geen schoen op je hoofd.
Ik heb beloofd dat hij snel ging sterven. (Be careful what you wish for). Zulk uitschot verdient het niet om te leven, want hij zet mensen aan tot o.a. zelfmoord... Lol, Gloomy niet hoor, ik kan er eens goed mee lachen.

Maar wat nog interessanter is, is het feit dat ie al zoveel over me wist. Er waren teveel "toevalligheden"... gelijkenissen. Echt raar.

Tegelijkertijd kreeg ik ongeveer 50 vriendschapsverzoeken per etmaal...via FB dan... Van vorige zondag ben ik van 13-14 vrienden naar 2.900 vandaag gevlogen. Naar het schijnt sta ik op duizenden mensen als eerste suggestie weergegeven. Razend interessant, die hele affaire..

Nou is het aan jullie ;)
 
Ik vind het gaaf, een pop track die bomvol zit met underground elementen. Gedurfde effecten...kick voelt wel wat naar de achtergrond gedrukt.

Puik werk!
 
Dank je wel axa, toppie van je!

Weet je, "hij" is me blijven stalken. totdat ik de volgende woorden schreef: "Are you feeling sick yet?"
Lol, ik had gezegd dat hij dit niet zou overleven.

:)
 
Ik denk dat dat trompetten zijn. Mooie kritiek Tierlantijn. Dank je wel hiervoor.

Als er mensen zijn die nog eens willen luisteren, hierbij bespaar ik jullie een klik naar de vorige pagina:

 
Back
Top