One sample / Whole song (Fantasia 3204)

Hoe doe je dat Googol?

Spectrasonics Quote:
'Je kunt nu alle WAV- of AIFF-audiobestanden in Omnisphere gebruiken als
geluidsbronnen voor het maken van uw eigen geweldige geluiden!
Omnisphere 2 ondersteunt bitdieptes tot 24-bits bestanden en samplefrequenties tot 192 kHz.'

Gewoon drag en drop.:okdan:
Ik heb het nog niet uitgeprobeerd want ik heb Omnisphere net een week...:)
 
Ik heb Omnisphere al jaren, en dat wist ik niet. Eens uitproberen, dank jullie wel.
 
edit: geprobeerd, maar het lukt niet.. Mss is mijn versie van Omnisphere veel te oud. Ik heb overal naartoe liggen slepen,... zonder resultaat. Iemand?
 
Kan niet importeren vanuit FL-studio. Soit, back to topic zeker hé..
Ik weet niet welke (onbekende) DAW's Omnisphere onder heeft maar wel alle bekende.
geldklopperij.
Dat denk ik niet, ze hebben maar 'n paar update's gehad hoor
Dat is ook nodig omdat er nieuwere en snellere computers komen.
Dan heb zeker jij ook niet de 'Orp'...

 
2.2 :-(

geldklopperij.. Serum heeft me ook zo bij de ballen gehad... Kan niet importeren vanuit FL-studio. Soit, back to topic zeker hé..
Dat lukt mij wel, maar wel met samples die niet van FL Studio zijn. FL Studio heeft zijn eigen wav-formaat.
 
2.2 :-(
Ik heb versie 2.03 van Omnisphere , dus nog ouder en kan gewoon custom WAV samples inladen als OSC. De ORB kun je vervolgens nog er overheen halen voor dynamische beïnvloeding. Vandaag nog eens even getest om je vraag te beantwoorden. Zag wel dat looppunten van de sample in mijn versie niet werden ontdekt. Misschien is dat in latere versies gefixed. Maar omdat ik Omnisphere niet veel gebruik ook nooit geactualiseerd.
 
Back
Top