Phoscyon 2 van D16 Group

Ik moet eerlijk zeggen dat die trimpots sectie alleen al de upgrade prijs waard is. Ze zijn daarnaast ook nog volledig te koppelen aan je midi controllers en je midi devices, dus inclusief de mapping en modulation tools in je instrument chain. Maar die trimpots sectie in combinatie met de basis 303 controls is al een complete nieuwe synthesizer op zich. Ik vind het echt mega indrukwekkend wat je met die saws en squares nu op micro niveau in de sound kan doen. En helemaal door die midi mapping mogelijheden kun je zulke dynamische sound veranderingen in reatime in je patterns verwerken, dat hoor je normaal niet in dat soort type synths.
thx wist ik niet van die midimapping mogelijkheden
dat is inderdaad zeer zeer leuk

en die trimpots zijn ook de max
 
vr de helft on topic :D
Heb gemaild naar D16 hoe het zit met hun drummachines die nog niet compatible zijn met BS of montery

Die worden binnen kort ook geüpgraded en zal ook betalend zijn zoals bij de p2
Heb release date gevraagd, vanaf ik dat antwoord heb zal ik het ook posten
Zal maar voor begin dit jaar zijn
Vind ik nog zeer lang
Ik heb wel geen idee met hoeveel mensen ze daar werken by D16
Dus ja …. Geduld is een gouden zaak zekers
De update van p2 was dan wel het wachten waard
 
Zal maar voor begin dit jaar zijn
Vind ik nog zeer lang
Ik heb wel geen idee met hoeveel mensen ze daar werken by D16
Dus ja …. Geduld is een gouden zaak zekers
De update van p2 was dan wel het wachten waard

volgens mij is D16 erg klein, wat niets hoeft te zeggen over snelheid.. maar ik denk dat ze ook voor de drumkomputers, veel moeten overdoen, en wellicht verbeteren.

p2 is, over de trimpots is al veel gezegd, en inderdaad, die heb ik naast de usual suspects, ook gelijk gemapt (parameter mapping). het maakt de bandbreedte erg groot van dit ding.

wel blij dat ik deze update heb gekocht, nu nog lekkere patterns maken, heb al een soort van basis, met heftige kicks erbij, dat heurt zo, maar dat zaagt zelfs mij mijn kop door, dus...
ik moet weer even goed wennen aan een 303 emulatie.. heb met Rebirth veel plezier beleefd, jaren jaren jaren, geleden.
 
Heb hem ge-upgraded van 1 voor €29. Ben tot nu toe erg tevreden. Hij klinkt goed en de 303-sequencer in de arpeggiator is geniaal; het werkt snel en dynamisch. De midi learn doet het alleen niet bij de draaiknoppen van mijn KompleteKontrol mk2, maar wel bij het modulatiewiel?!
 
Back
Top