Mixthesizer van fcpro audio

D0FF4970-6966-4613-9486-D7FE398D8340.jpeg


De eerste volledig aanpasbare mixer gewijd aan synthesizers. Ideaal voor live-prestaties. Aanpasbaar via onze online configurator (binnenkort beschikbaar). Ontworpen naar de behoeften van hedendaagse toetsenbordspelers.

- 8 - 16 - 24 - 32 of meer stereo- of mono-ingangskanalen die naar behoefte kunnen worden geconfigureerd
- 1 - 2 - 3 - 4 of meer aux sends en returns
- één of meer audio-uitgangen
- geluid van de hoogste kwaliteit
- aangepaste audio-ingang- en uitvoerverbindingen, Jack, Minijack, XLR, DB25 en meer
- volledig analoog pad
- volledige lineaire voeding

Naar wens van klant gebouwd en eventueel later upgradeable mixer.

HOME | MIXTHESIZER
 
Last edited by a moderator:
Maar wat IS het/maakt het bijzonder? De site maakt het ook niet veel duidelijker.
 
niets bijzonders behalve dat het 24 kanalen zonder eq in een kleine formfactor zijn.
Alles lijkt line-level in en er zijn 2 preamps for Hi-Z of mics zonder phantom lijkt het.
Maar als je een basic mixer met veel kanalen en wat (3)aux sends wil is het wellicht een optie.
Ik word er niet warm van omdat stevige gain en goede eq wil.
 
Ik word er niet war warm omdat er prutpotentiometers worden gebruikt die na enkele jaren kunnen gaan beginnen kraken.

Verder word er gezegd 'high end' :)
 
Waar het idee wel in voorziet is dat de hoeveelheid aux sends op de gangbare mixers (Zeker bij 12 kanaals of minder) vaak ontoereikend is met veel externe fx in een synth/drumcomputer/sampler setup. Hier kan je meerdere aux sends bestellen. Je besteld de mixer naar jouw persoonlijke voorkeur. Dat is wel uniek als service lijkt me.Een paar mono kanalen met panning en minijacks voor de volca reeks. Monojacks voor je mono synths en meerdere voor je stereogear. Éen pot voor stereo of mono signaal gain is ook lekker lijkt me. Ook redelijk qua afmetingen om mee te zeulen door de rotarys. De externe powersupply wekt de indruk toch wel dat een kwalitatief hoog analoog signaal pad toegepast wordt (mag je hopen dan). Alleen die mini pots voor de aux sends genieten niet mijn voorkeur.
 
De externe powersupply wekt de indruk toch wel dat een kwalitatief hoog analoog signaal pad toegepast wordt (mag je hopen dan).
De externe PSU is er denk ik (vrij zeker van) enkel en alleen omdat er verschillende behuizingen mogelijk zijn afhankelijk van wat de klant besteld,DUS is het quasi onmogelijk om elk mogelijk combinatie van unit CE te laten keuren,kost dan een fortuin,dus dan moet enkel het PSU doosje gekeurd worden en klaar.

Het hoeft verder niets met kwaliteit te maken hebben eigenlijk,het zal vermoedelijk een linear PSU zijn die er in zit en geen switched,dat is dan wel goed.(edit: staat er ook op gedrukt op de PSU 'Linear')
 
volgens mij is de aux send/return geen stereo?
Ik vind hem wel heel DDR eruit zien! vet! ik ga deze in de gaten houden.
Insta account heeft maar 80 volgers, dit lijkt een one-man-operation, vrees dat dit een boutique mixer'tje gaan zijn.
 
Op een ander forum heeft iemand die mono/stereo vraag neergelegd bij de maker. Mocht er een antwoord komen post ik m hier even.
 
Back
Top