Update Peak en Summit v2.0

Montfrooij

Ouwe rot
Lid sinds
4 februari 2020
Berichten
4.433
Locatie
Gelderland
Bijna zo ver.



Het schijnt dat sommigen hem al konden updaten. Ik ga nu even kijken in Components.

Als het net zo goed klinkt zoals ze er over schrijven, dan is dit een interessante update :)
 
u1.JPG

u2.JPG

u3.JPG
 
Opnieuw een dank u :okdan:

tja dat zijn toch de voornaamste bugs van de Summit die ik weet.

Lets hope en op een vlotte update, ga toch nog effen wachten, kijk maar nr de firmware update van de subharmonicon ;)
 
Opnieuw een dank u :okdan:

tja dat zijn toch de voornaamste bugs van de Summit die ik weet.

Lets hope en op een vlotte update, ga toch nog effen wachten, kijk maar nr de firmware update van de subharmonicon ;)
Ja snap ik. M’n peak is net geüpdatet. Lijkt allemaal te werken.
Garantie tot de volgende enter natuurlijk 😂
 
vette updates!

maar nu begint een degelijke officiële editor toch wel echt een keer belangrijk te worden .. toch maar een keer zelf wat maken dan?
 
vette updates!

maar nu begint een degelijke officiële editor toch wel echt een keer belangrijk te worden .. toch maar een keer zelf wat maken dan?
Ik hoop dat ze Components een x er mee gaan uitbreiden. Zo moeilijk kan het niet zijn. (ahum).
Zelf maken...
Tja. Leuk project.
Geen serieuze tijd voor.
Er zijn volgens mij 2 onofficiële, waarvan 1 ook de waardes terugvraagt van de Peak (wat ik heb begrepen iig).
 
Wat mis je in de editor van Sigabort dan?
Die draait sws al niet op mijn OS, waarom zou ik daar €72 voor neerleggen?

Beter dat dit in Components zit ja. Webmidi en gaan (en kun je altijd nog ooit, decennia in de toekomst, via archive.org de editor terughalen wanneer novation failliet is etc. etc.).
 
Mooie update, zou toch mooi zijn als 'osc analog feel' een mod destination was.
Tof dat noise nu een modulator source is. Dat is denk ik wel het coolste nieuwtje. FX mod destinations zijn natuurlijk ook tof.
 
Summit blijft een top notch synth. Nu opnieuw met de update 2.0 Me happy!
Mooie update, zou toch mooi zijn als 'osc analog feel' een mod destination was.
Bwa, analog feel voegt al random tuning toe., sterker naarmate je de waarde verhoogt. Hoe of waarom wil je dat gaan moduleren? Om out of tune te spelen? Mij lijkt dat niet echt een toegevoegde waarde...maar goed, iedereen heeft zo zijn ideetjes...
 
Mooie update, zou toch mooi zijn als 'osc analog feel' een mod destination was.
Tof dat noise nu een modulator source is. Dat is denk ik wel het coolste nieuwtje. FX mod destinations zijn natuurlijk ook tof.
Voor beiden gebruikte ik hiervoor de s&h met flink wat slew als low passed noise modulator. Waarin verschilt dit van noise (en trager: osc analog feel)?
 
het gaat om de sound. tuurlijk kom je met een trage random lfo en wat noise een eind maar 'analog feel' is wat het is.
Als je dat zou kunnen infaden zoals @dreamer zei lijkt me dat heel tof.
 
Back
Top