Moog Sub 37 Amp Envelope delen

rasz

Ouwe rot
Lid sinds
28 juni 2003
Berichten
693
Locatie
Enclave Einde van de wereld.
Heeft iemand een idee hoe ik de amp envelope ook naar de filter kan sturen? Want dan hou ik namelijk de Filter envelope over om iets anders mee te kunnen moduleren. Ik kan dat ding niet vinden in de lijst met destinations.
 
Zo te zien kan het. Je kan modulatiebron PGM SRC op AMP EG.
1648715645287.png
 
Wat ik wil is eigenlijk het gedrag van een sh101 of een juno106 na doen. Daar deelt de filter ook een EG met de amp.

Zo te zien kan het. Je kan modulatiebron PGM SRC op AMP EG.
ahha ik zat op de verkeerde plek te zoeken. Nice ik ga het straks/vanavond proberen.
 
Als het goed is moet het hiermee lukken. EG amt in Filter sectie op 0 houden, dan heb je die ENV in mod2 bus over om wat anders aan te sturen.
Dan heb je wel gelijk beide mod bussen in gebruik, terwijl er in de filtersectie (desnoods als hidden parameter) een switch kan zijn die bepaalt welke van de 2 env's het filter aanstuurt. Zoals Roland vaak heeft.
 
Dat 2 modbussen verhaal is echt zonde want je heb zo veel dingen die je kan moduleren. En maar 2 bussen dat is een beetje jammer. Ik had liever een fijne matrix gehad, maar goed valt niks aan te doen. Ik ga het zo eens even uitproberen of het werkt.
 
Ja zeker zonde, 2 is op zich wel oke, maar alleen 1 extra switch om bij filter te kiezen tussen env 1 of 2 zou al veel schelen.

Heb je dit stukje gezien, met wat tips over de mod bussen, waaronder hold mod dest button + turn knob om die parameter als mod destination aan te wijzen.
 
Ik heb nog een manier gevonden. Je kan de amp ook vinden als mod controler 4 die kan je dan weer makkelijk toewijzen aan de filter cutoff. 😁
 
Back
Top