Ontmoet de man achter Melda Productions

PluginBoutique heeft op YouTube een nieuwe serie, genaamd Meet The Makers. De eerste is met de man achter Melda Productions en het is meteen een gesprek van ruim 2 uur. Ik weet dat er hier Melda-fans zijn (toch @vink 😉), dus ik deel hem even 👍



er wel meer melda-fans... fan is zo'n woord, maar ach, waarom.. niet.. deze zag ik wel aangekondigd, en een tijdje geleden was er een andere. nu toch maar eens kijken, begint wel grappig, hoe ie zijn eerste plugin, zelf... luister en zie zelf.. (marketing, haha)

thanks! @3ddie , ook fan, evenals @Jason31 .

toch eens leuk om te zien, en ja, me MCompleteBundle (langzaam omgebouwd; sales, 2e hands, en dat telt toch op naar bundels, de niet-sale prijs, min 30% of zo wordt gebruikt voor de discounts... uiteindelik zal het wel een aardig bedrag zijn, maar voelt niet zo... en life time updates en alle nieuwe plugins... gratis...).

kleine opmerking; met MXXX (kan ook met MXXXCore, en uitbreiden met pluigins), kun je heel wat effekten nabouwen... zoals de spiteq van eventide.. (ook wel een groot eventide liefhebber..).

MDrummer was inderdaad de eerste plugin, wist niet dat ie uit een muzikale familie kwam, en zowat alles speelt, ik dacht dat ie vooral... drummer was... is...

nou, toch eens leuk, ik herhaal, een beetje duf, wellicht. zo gefocust op nieuwe inzichten, technieken.... ach dat kan van zoveel kanten komen.

ik stop! anders wordt het een echte VINK™ uitweiding.

thanks, nogmaals..

EDIT: eigenlik best interessant, hahaha.

EDIT: ook opvallend hoe ie over Reaper praat, zo worden zijn eigen plugins benaderd... haha.. nou ja, having fun, already!
 
Laatst gewijzigd:
Dank voor het delen, en bedankt voor de mention @vink. Inderdaad, hier nog een melda liefhebber. Zeer veelzijdige plugins waarbij je volledig onder de motorkap alle parameters kunt aanpassen maar waar je ook een "vereenvoudigde weergave" hebt voor als je het "gewoon wilt gebruiken". Sounddesigners droom plugins :-D
 
Back
Top