• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Te koop (of te ruil): Analog Rytm MKII + decksaver

Prijs
1300 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

JJ1975NL

Stamgast
Lid sinds
4 januari 2011
Berichten
150
Een jaar geleden gekocht bij De Dijk, dus nog een kleine twee jaar garantie. Nagenoeg in nieuwstaat, heeft van begin af aan netjes onder een decksaver gestaan.

Het is een beest van een bak, zeker met de dual vco's, die het veel meer maken dan alleen een analoge drummachine. Ik merk alleen dat ik toch vooral met samples bezig ben, dus wil ik een Octatrack (voor de tweede keer) aanschaffen. Mocht je in zijn voor een ruil, evt met bijbetaling van jouw kant, stuur me dan ook gerust een bericht.

Prijs is inclusief verzenden, eventueel ophalen in Amsterdam behoort ook tot de mogelijkheden. Komt inclusief doos, usb-kabel en aankoopbon. Display is puntgaaf (op de foto zie je de spiegeling van een eetkamerlamp, waardoor het glas er wellicht een beetje gek uitziet)
 

Attachments

  • 20220323_201331.jpg
    20220323_201331.jpg
    177,9 KB · Bekeken: 201
  • 20220323_201354.jpg
    20220323_201354.jpg
    171,8 KB · Bekeken: 155
Back
Top