Wie heeft een Behringer Swing en durft er openlijk voor uit te komen?

Dit kan toch niet! Schandalig! Uli z’n originele design kopieëren.

Hier trek ik de grens. Dit is gewoon immoreel.

De rotzakken 😭
 
Wel leuk, MIDI bluetooth is superhandig en ik heb goede ervaringen met CME’s “Widi master”. Dit is eigenlijk een soort microKey air met extra sequencingfuncties.
 
Behringer, Akai, Arturia, Korg ik heb al die merken geprobeerd en elk keyboard met mini toetsen speelt gewoon k*t.
(Sorry, just my two cents)
 
Ligt eraan wat voor stukken je erop speelt vind ik.
Voor virtuoze, tweehandige stukken is het nogal beroerd inderdaad. Voor (e-)pianosounds waar je veel controle over velocity moet hebben is het ook niet fijn.
Voor het spelen van typische synthloopjes, akkoorden, etc. is het prima. Zelfs wel prettig als toetsen licht/snel triggeren vind ik zelf om wat ghost notes tussendoor te gooien.
Die Korg microKEY is te gek wat dat betreft. Heb ook wat "b-merk" keyboards met minikeys geprobeerd en die zijn echt niet fijn.
 
Wel leuk, MIDI bluetooth is superhandig en ik heb goede ervaringen met CME’s “Widi master”. Dit is eigenlijk een soort microKey air met extra sequencingfuncties.
Ik zag overigens wel al berichten dat de CME post een hoax is...
 
Ik zag overigens wel al berichten dat de CME post een hoax is...
een hoax die op hun officiele site staat?

kan natuurlijk een raar gevoel voor humor zijn of mislukte 1 april grap, in elk geval vind ik het hilarisch
het zou me aan de andere kant niets verbazen indien arturia hier voor iets tussen zit (poets wederom poets)
 
[verwijderd]
 
Behringer, Akai, Arturia, Korg ik heb al die merken geprobeerd en elk keyboard met mini toetsen speelt gewoon k*t.
(Sorry, just my two cents)
Ja compact is dan doorgaans de prioriteit niet het speelcomfort. Ik heb een m-audio mini 32. Handig voor als je buiten de studio even iets wil doen. Voor die prijs dan ook echt prima.
 
Ja compact is dan doorgaans de prioriteit niet het speelcomfort. Ik heb een m-audio mini 32. Handig voor als je buiten de studio even iets wil doen. Voor die prijs dan ook echt prima.
Zo'n super licht 'speelgoed' dingetje is alleen maar geschikt om noten op 'in te voeren', niet echt om op te spelen. Een Keystep weegt 2x zoveel en voelt wat meer aan als een muziekinstrument, ook qua actie. 32 toetsen is wel net iets te weinig, maar dat snappen ze bij Arturia nu kennelijk ook omdat ze met een Keystep 37 zijn gekomen ;)
 
Back
Top