Wie heeft een Behringer Swing en durft er openlijk voor uit te komen?

dextah

Ouwe rot
Lid sinds
22 juli 2002
Berichten
3.338
Locatie
The Triple Galaxy Collision
Ik zit te kijken naar een portable keyboardje om heen en weer te slepen van huis naar studio.
Heb keystep og en die 37 keystep gehad en weer verkocht.

Nu zag ik die behringer swing die iedereen uitkotst.. mij maakt het echt geen ene reet uit..
Alleen nergens een reviewtje te vinden en ik geloof echt niet dat niemand dat ding heeft.

Dus heeft iemand hier die Swing? En als je erover durft te praten.. is het wat?
 
volgens mij is 't net t zelfde ding als die van arturia, en die heb ik. Ik heb er echter nog geen manual over open gedaan dus na even een testrun was ik vooral onder de indruk.
Ik ging dat leren maar een familie zaak gaat even met de prio lopen.
Misschien kan je een review checken vd arturia en ergens een vergelijk googlen met de swing. Als 't dan toch net t zelfde ding zou zijn...
 
Ik heb hem. Eerste keyboard met mini keys, vind het niets.
Maar zal wel wennen zijn.

Keyboard actie is prima maar niets spectaculair.

Heb geen vergelijkbare keyboards. Dus geen idee of dat deze beter/slechter is.

Erg compact, bijgeleverde software werkt prima. Alle toeters en bellen werken.

Functie vs prijs is erg goed.

Inderdaad weinig tot geen info over te vinden.
 
volgens mij is 't net t zelfde ding als die van arturia, en die heb ik. Ik heb er echter nog geen manual over open gedaan dus na even een testrun was ik vooral onder de indruk.
Ik ging dat leren maar een familie zaak gaat even met de prio lopen.
Misschien kan je een review checken vd arturia en ergens een vergelijk googlen met de swing. Als 't dan toch net t zelfde ding zou zijn...
Heb beide keysteps gehad.
Midi keyboardje wat ik nu heb is alleen usb.
Eigenlijk heb ik al die extra’s niet eens nodig maar wel oldschool midi.
 
Ik heb hem. Eerste keyboard met mini keys, vind het niets.
Maar zal wel wennen zijn.

Keyboard actie is prima maar niets spectaculair.

Heb geen vergelijkbare keyboards. Dus geen idee of dat deze beter/slechter is.

Erg compact, bijgeleverde software werkt prima. Alle toeters en bellen werken.

Functie vs prijs is erg goed.

Inderdaad weinig tot geen info over te vinden.
Ok keyboard actie van novation miniding wat ik heb is echt heel slecht.

Zit er chord memory op de swing? Las dat die seq wat extra’s heeft wat de keystep weer niet heeft.
 
[..]
Nu zag ik die behringer swing die iedereen uitkotst... [...]
Dat is omdat het Behringer is, niet omdat de Arturia waar het een kloon van is zo lekker speelt met z'n mini-toetsjes. Zoals je al zei: niets van aantrekken. Arturia is overschat.
 
Ik heb 'm niet en over het algemeen ben ik positief over Behringer en de clonen zoals de Boog en de Crave maar in het geval van de Swing trek ik wel een grens.
Dit is een nutteloze kopie die echt helemaal niets toevoegt vind ik en zo'n Keystep is niet overprijsd, ik heb een Keystep en zal als ie stuk gaat er weer eentje kopen omdat ik de prijs/kwaliteit verhouding goed vind.
Had behringer met die Swing nou wat interessante extra features erop gemaakt dan had ik het kunnen begrijpen maar dit slaat helemaal nergens op.
 
Ik heb 'm niet en over het algemeen ben ik positief over Behringer en de clonen zoals de Boog en de Crave maar in het geval van de Swing trek ik wel een grens.
Dit is een nutteloze kopie die echt helemaal niets toevoegt vind ik en zo'n Keystep is niet overprijsd, ik heb een Keystep en zal als ie stuk gaat er weer eentje kopen omdat ik de prijs/kwaliteit verhouding goed vind.
Had behringer met die Swing nou wat interessante extra features erop gemaakt dan had ik het kunnen begrijpen maar dit slaat helemaal nergens op.
Dit kenne we n
Ik heb 'm niet en over het algemeen ben ik positief over Behringer en de clonen zoals de Boog en de Crave maar in het geval van de Swing trek ik wel een grens.
Dit is een nutteloze kopie die echt helemaal niets toevoegt vind ik en zo'n Keystep is niet overprijsd, ik heb een Keystep en zal als ie stuk gaat er weer eentje kopen omdat ik de prijs/kwaliteit verhouding goed vind.
Had behringer met die Swing nou wat interessante extra features erop gemaakt dan had ik het kunnen begrijpen maar dit slaat helemaal nergens op.
Ik heb 'm niet en over het algemeen ben ik positief over Behringer en de clonen zoals de Boog en de Crave maar in het geval van de Swing trek ik wel een grens.
Dit is een nutteloze kopie die echt helemaal niets toevoegt vind ik en zo'n Keystep is niet overprijsd, ik heb een Keystep en zal als ie stuk gaat er weer eentje kopen omdat ik de prijs/kwaliteit verhouding goed vind.
Had behringer met die Swing nou wat interessante extra features erop gemaakt dan had ik het kunnen begrijpen maar dit slaat helemaal nergens op.
Laat die oude koeien lekker in de sloot liggen.

Een moraalridder komt te paard en vertrekt op een oude koe 😉🤓
 
Laat die oude koeien lekker in de sloot liggen.

Een moraalridder komt te paard en vertrekt op een oude koe
Bijzonder dat je mij als moraalridder ziet terwijl ik nog wel 'ns degene ben die me juist ergert aan de mensen over Behringer als ze zonder enige nuance weer alle vooroordelen uit de kast halen.
Dat heb ik regelmatig ook wel laten merken op het forum, een paar weken terug nog.
Ik ben zelf juist wel genuanceerd over deze firma maar ik heb voor mezelf soms nog wel grenzen.
Maar als jij 'm wel koopt is dat jouw zaak en ik heb geen mening over jou daarin dus waarom je wel oordelend bent over mij en me in een hokje plaatst waar ik niet in pas da's toch een beetje snel door de bocht en kortzichtig, dat zegt mij dat je al snel een generalisatie toepast zonder je te verdiepen in de ander.
Ik denk dat je te weinig op het forum komt anders had je wel geweten hoe ik over Behringer denk.
 
ah zo'n voorspelbare wending. Worden we dat niet met zijn allen beu? Ik wel. Ik ben er dan ook niet ingetrapt...

Arturia is ook geen topkwaliteit, maar voor wat 't kost hoef je dat dan ook niet te verwachten. En nu maar aan de slag ermee, veel interessanter dan een welles nietes, toch.
 
Bijzonder dat je mij als moraalridder ziet terwijl ik nog wel 'ns degene ben die me juist ergert aan de mensen over Behringer als ze zonder enige nuance weer alle vooroordelen uit de kast halen.
Dat heb ik regelmatig ook wel laten merken op het forum, een paar weken terug nog.
Ik ben zelf juist wel genuanceerd over deze firma maar ik heb voor mezelf soms nog wel grenzen.
Maar als jij 'm wel koopt is dat jouw zaak en ik heb geen mening over jou daarin dus waarom je wel oordelend bent over mij en me in een hokje plaatst waar ik niet in pas da's toch een beetje snel door de bocht en kortzichtig, dat zegt mij dat je al snel een generalisatie toepast zonder je te verdiepen in de ander.
Ik denk dat je te weinig op het forum komt anders had je wel geweten hoe ik over Behringer denk.
Ik ga toch de mening van ieder forum lid niet opslaan.

Er komen hier duizenden mensen op het forum.

Niet bepaald de lokale duiven verenging met 5 leden. 😉
 
ah zo'n voorspelbare wending. Worden we dat niet met zijn allen beu? Ik wel. Ik ben er dan ook niet ingetrapt...

Arturia is ook geen topkwaliteit, maar voor wat 't kost hoef je dat dan ook niet te verwachten. En nu maar aan de slag ermee, veel interessanter dan een welles nietes, toch.
Je hebt gelijk. Moraal van het verhaal voor de topic starter zou kunnen zijn dat er technisch gezien geen reden is om deze B. links te laten liggen.
 
Back
Top