De 1e Synthforum CollApril - wie doet er mee? - Inschrijving verlengd tot zondagavond!

Met het verschil in niveau, daar zat ik ook mee, maar de uitleg van @SmartBits in dit draadje neemt de zorg daarover weg. Een dosis punk-attitude helpt ook, denk ik. Ik zit met mantelzorg en wat dingen die daar mee te maken hebben, daardoor is het lastig om komende maand al mee te doen, maar ik hoop dat er een vervolg komt.
 
Hola ik weet niet hoe het met jullie zit.
Maar in mijn leven
Heb ik wel ervaring dat als je niet op dezelfde hoogte zit het zeker mis gaat.
Geen probleem natuurlijk maar zonde van de tijd.
En om iemand op sleeptouw te nemen daar is geen behoefte aan.
Ik vind dat je dan zelf maar moet studeren .
Het komt echt niet vanzelf.
En word er wel gemakkelijk over gedacht.
Ik denk dat je je punt wel hebt gemaakt dat de opzet die we bedacht hebben in deze vorm niets voor jou is. Prima, ik hoop dat anderen wat meer open minded zijn en wèl het plezier en de potentie zien van op deze manier samen te werken.
 
Misschien is dit een té praktische vraag, maar aangezien ik wel wat mensen hier hoor zeggen dat ze denken er geen tijd voor te hebben, stel ik mij de vraag: wat is ongeveer de tijdsinvestering die verwacht wordt? spreken we over een uurtje of twee per week of neem ik hier best maar een maandje vakantie voor?
 
Misschien wordt je wel gekoppeld aan iemand die 3 x zoveel kennis en ervaring hebt zodat jij wat kan leren misschien of heb je daar nog niet over nagedacht?
En gewoon voor de lol meedoen dat zit er voor jou niet in als ik zo je teksten lees.
Maar goed, met zo'n niet-flexibel karakter kan je je maar beter niet opgeven lijkt me want samenwerken is voor jou schijnbaar erg moeilijk.
En toch; je hebt een creatieve geest want je kan 10 redenen bedenken waarom het niet zou lukken; als je dat nou 'ns omdraait dan kan je 10 manieren bedenken waarom het wel kan lukken maar dan moet je wel willen.
Ja je hebt helemaal gelijk.
En als je mijn berichten hebt gelezen kan en heb ik al vele malen samengewerkt.
Maar ik hsd mijnpunt al gemaakt hoor.

Groeten van andreos.
 
wat is ongeveer de tijdsinvestering die verwacht wordt? spreken we over een uurtje of twee per week of neem ik hier best maar een maandje vakantie voor?
Dat is lastig te zeggen. Hangt bijvoorbeeld af van wat voor soort track je gaat maken, hoe ervaren je bent, of je snel op 1 lijn zit met elkaar. Als je minder tijd hebt kan het een minimalistischere track/soundscape worden. Als je meer tijd hebt een volledige symfonie? :D En misschien heb je al wel wat ideeën staan, hoeft uiteraard niet persé van scratch af gemaakt te zijn.
 
... de tijdsinvestering ...

Hangt ook af van de werkwijze, hoe je de tijd gaat invullen. Als je op afstand werkt, waarschijnlijk steeds een beetje aan werken, overleggen, weer verder aan werken, enz. Persoonlijk zou ik het liefst in één keer doen, afspreken op een zaterdag ofzo, bijelkaar komen en het in een dag afronden. Is gezelliger, en ook wat makkelijker, denk ik.
 
Persoonlijk zou ik het liefst in één keer doen, afspreken op een zaterdag ofzo, bijelkaar komen en het in een dag afronden. Is gezelliger, en ook wat makkelijker, denk ik.
Hier kan ik mij ook in terug vinden, behalve het afronden in een dag 8)

Ik wens de persoon die aan mij gekoppeld word alvast veel succes :D
 
1BCFDF69-DEDB-4746-A944-660E604CB4A1.jpeg
 
OWWWwwww we hielden 't wel spannend zeg... de lat ligt torenhoog 8D
Ik dacht heel even, toen de video begon aan zo'n zwarte borstel in de kerk... of 't toilet - maar t is eentje voor pasta zeker? :)
 
Back
Top