Twee nieren en een lever te koop: Komplete 13 aangekocht

Heb zot gedaan denk ik, heb de standaard editie van Komplete 13 gekocht...

kon je upgraden? ik begreep dat de Classics Collection 1 licentie was, niet per instrument.

Komplete 13 is een nette kollektie, heb m zelf ook (in kombi met Komplete 11 Ultimate).

was de lever niet een favoriet van een of andere hannibal? of ben ik dat?
 
ik wacht wel op de Behringer clone van Komplete 13.. voor de helft van de prijs.. :)
 
kon je upgraden? ik begreep dat de Classics Collection 1 licentie was, niet per instrument.

Komplete 13 is een nette kollektie, heb m zelf ook (in kombi met Komplete 11 Ultimate).

was de lever niet een favoriet van een of andere hannibal? of ben ik dat?
Ja ik kon upgraden. Ik weet dat als ik wacht ik het voor vele minder kan hebben.
Ik kon niet wachten. Zo simpel is het. Ik ga er geen spijt van krijgen want samen met de izotope bundle die ik heb ik dit voor mij genoeg.
Ik kan ooit nog hoger gaan maar dat is zeker niet voor direct.

Ik vind het het nog waard. Ik heb kennis genomen met paar vsts via die andere collection en ik was serieus onder de indruk.

Shoot me because I am sexy and dont have to wait to buy shit.

Shoot me because I am now broke.

Ik zit complex in elkaar.
 
Neem het in perspectief: ik hoef nu voor een ZEER lange tijd niets nieuws meer te kopen. Ik ga nu terug sparen voor een midi keyboard van native instruments, heb nu launchkey.
Maar dat kan nog even duren.

Soms moet je al eens gek doen zeker?
 
heb de 12 Ultimate collection edition, en zou nu voor 349€ de 13 + izotope suite erbij, of de 13 UCE + Izotope voor 599€ kunnen bij updaten
maar ik heb ook al de Izotope Elements...
uiteindelijk als ik zie wat ik ervan effectief gebruik zijn het steeds dezelfde: Massive + Massive x Super 8 en nog een een aantal expansions voor de sampler

ik denk dat ik echt nog niet alles zelfs heb uitgeprobeerd wat er in pakket zit, is gewoon te veel voor mij persoonlijk


ondertussen heb ik de KK61 keyboard waar ik happy van ben, goed Keybed en kwaliteit. Maschine Mikro + Jam. Dus, ja, ik hang wel vast aan hun verkoopstactiek ;)
 
Laatst gewijzigd:
heb de 12 Ultimate collection edition, en zou nu voor 349€ de 13 + izotope suite erbij, of de 13 UCE + Izotope voor 599€ kunnen bij updaten
maar ik heb ook al de Izotope Elements...
uiteindelijk als ik zie wat ik ervan effectief gebruik zijn het steeds dezelfde: Massive + Massive x Super 8 en nog een een aantal expansions voor de sampler
Heb onlangs op plugin boutique ozone 9 en neutron 3 advanced bundle gekocht. Zat ook nog Neoverb bij.

Ja ik heb nu is alles gewoon gekocht, vroeger was ik altijd bezig met abonnementen.
Ik zat toen in budgetbeheer, ik ben er nu uit.

Ik heb er komaf mee gemaakt en gewoon alles aangekocht, ik was zeer onder de indruk van Massive en FM8 in the classic collection. Ik heb genoeg nu voor een tijdje, ik heb letterlijk alles dat ik wil gebruiken nu. En meer waarschijnlijk.

Dusja, twas ff duur, zeker met de hoofdtelefoon erbij, maar nu zit ik goed in mijn persoonlijke ogen en kan ik gewoon af en toe eens een leuk liedje maken dat ik leuk vind.
 
Ik denk dat iedereen hersens heeft, de vraag is enkel of ze nuchter zijn bij het schrijven, of,onder invloed van n bepaalde stof (dat kan ook n hormoon zijn)

Gelukkig zijn we allen verschillende mensen met meningen, anders was t forum al lang onnodig.

Geniet van je aankoop, en hop, aan de slag, wij willen resultaten horen 👂 :)
 
nu is goede moment, met deze actie om aan te kopen of in Juni als het "Summer sales " zijn dan staan de paketten aan 50%
 
Back
Top