Yes We Can

JimmyEyckmans

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2020
Berichten
1.104
Locatie
Belgie
Bezig aan nieuwe track: enkel nog loops van loopcloud voor drums and fx zoals risers en boom/impact.
Synth Vsts: Massive & FM8. Arps zijn zelf gemaakt met FM8. Sounds zijn presets maar zijn getweaked en daarna nog extra getweaked door er neoverb en neutron 3 advanced op te zetten.
Kickstart op zo goed als alle tracks, moet ik nog wel eens tegoei straks bekijken, nu moet ik pauzeren.
Alles gemixed en neutron 3 advanced en ozone 9 advanced op de masterbuss gezet.

Wat denken jullie ervan?

 
Groot bass probleem. Hoor het nu op andere hoofdtelefoon, snap nu de distortion op andere. Ben het ant fixen.
 
Heb door je YouTube-sessie gebladerd... klonk niet verkeerd hoor.. die harde boost op het einde was voor mij niet nodig. Maar snap 'm wel, misschien kan je er wat tussen in gaan zitten.

En als je nou die lesjes aan de rechterkant es weg klikt - heb je er weer wat schermruimte bij :okdan:

In je browser, links, kan je trouwens met rechter muisklik dingen die je vaker gebruikt een labeltje geven. Meerdere kleurtjes beschikbaar (je hebt nu alleen de rode aanstaan, er zijn er meer) en je kunt de labels hernoemen. Was voor mij een verademing, toen Live 10 uitkwam.
 
Heb door je YouTube-sessie gebladerd... klonk niet verkeerd hoor.. die harde boost op het einde was voor mij niet nodig. Maar snap 'm wel, misschien kan je er wat tussen in gaan zitten.

En als je nou die lesjes aan de rechterkant es weg klikt - heb je er weer wat schermruimte bij :okdan:

In je browser, links, kan je trouwens met rechter muisklik dingen die je vaker gebruikt een labeltje geven. Meerdere kleurtjes beschikbaar (je hebt nu alleen de rode aanstaan, er zijn er meer) en je kunt de labels hernoemen. Was voor mij een verademing, toen Live 10 uitkwam.
Ja het is mogelijk dat ik later zeker nog het volume verlaag, is ondertussen al hard veranderd tegenover video
 
Ga het volume niet verlagen, lijkt nu gelijk te staan met andere hun liedjes. Mag van mij zeker stiller maar lijkt de standaard te zijn...

Heb wel nieuwe versie gemaakt, heb de synths meer naar voren geplaatst en anders gemixed waardoor het hopelijker een beetje helder word.
Vind de bass zo vet dat ik hem misschien te hard liet doorkomen, heb daar ook aan gewerkt.

Moet wel nog beluisteren door boxen:

 
Back
Top