Nieuwe vriend van Synthforum - Human Error Synth Repair

Dr van Lansberg

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
18 februari 2011
Berichten
11.028
Locatie
Amsterdam
Met grote blijdschap geven wij kennis van de geboorte van een nieuwe Vriend van Synthforum. Dennis is sinds 2013 lid van het forum en is eigenaar van Human Error Synth Repair in Rotterdam. De naam zegt het natuurlijk al, Dennis biedt in Rotterdam en omgeving zijn diensten aan als reparateur van synths. Neem eens een kijkje op zijn Bit of zijn website.



Voor een donatie van minimaal 100 Euro mag jij jezelf voor de periode van een jaar ook Vriend van Synthforum noemen. Lijkt het je wat om je eigen bedrijfspagina op het forum te hebben, neem dan via PB contact op met een van de moderators. Je donatie helpt het forum draaiende te houden en de dienstverlening verder uit te breiden.
 
Ja Nice!! dat is een fijne gedachte! vooral omdat er in de randstad niet zo veel synth docters zijn!
 
Hey wat leuk! Goede ervaringen met Dennis, die heeft mij en een mede forumlid perfect uit de brand geholpen toen PostNL weer eens kampioen pakketwerpen aan het uithangen was.

Eerlijke prijs, goede communicatie en 100% resultaat :)
 
Goed om te zien dat mensen tevreden zijn! Dat is het belangrijkste. En fijn ook om deze community wat terug te kunnen geven.

mooi! ook beschikbaar voor Belgische klanten?
Zeer zeker! Regelmatig mensen hier vanuit Belgie.
 
Mooi, dat is een perfecte match 👍

Ik zat ook nog even op je site @nmnn en als marketeer viel me iets op. Onbekenden denken vaak: ik ken je niet, ik geloof je niet of ik vertrouw je niet. Als je dat gevoel bij ze wegneemt, verlaag je de drempel om contact op te nemen. Ik weet niet of je om werk verlegen zit, maar als dat wel zo is, zou ik zeker een korte bio en aanbevelingen toevoegen 👍
 
Verschilt per potentiële klant, denk ik, @bombario. Hoe meer ik las op zijn site, die veel valse hoop wegneemt (sterk!), hoe meer ik dacht "yes, deze kerel is integer". Als dat niet zo is - heeft die strategie in elk geval gewerkt :D.

Neemt niet weg dat je advies prima is hoor - maar om aan te geven.. sommige mensen geloven en vertrouwen juist dit.
 
@bombario en @stoter dat is allebei prima feedback! En zo'n site is ook altijd in ontwikkeling. Ik denk dat Synthforum ook wel een mooie plek is om wat persoonlijker te zijn over mezelf en mijn werk. Ik ga natuurlijk ook een vermelding naar mijn vriendenstatus hier plaatsen op mijn website. Dat zou je al kunnen zien als een bio misschien.
 
Dat zou je al kunnen zien als een bio misschien.
Al schrijf je maar kort dat je elektro-techniek stuurde en 14 jaar ervaring hebt, ik noem maar wat 😀 Puur als antwoord op de vraag van een potentiële klant: waarom zou ik je vertrouwen? Bij een paar schoenen maakt dat niet zoveel uit. Als ik een dure synth achterlaat wel.
 
Verschilt per potentiële klant, denk ik, @bombario. Hoe meer ik las op zijn site, die veel valse hoop wegneemt (sterk!), hoe meer ik dacht "yes, deze kerel is integer". Als dat niet zo is - heeft die strategie in elk geval gewerkt :D.

Neemt niet weg dat je advies prima is hoor - maar om aan te geven.. sommige mensen geloven en vertrouwen juist dit.
Helemaal mee eens, belangrijkste is het tonen van de werkwijze en ervaring en dat komt toch aardig goed door :). Ik vind het in ieder geval ook erg sterk dat @nmnn erg duidelijk is over kosten. Zo was mijn idee om een jx8p te reviseren even de koelkast in gegaan omdat ik gelijk een eerlijk plaatje kreeg daarover. Dat is een stuk fijner dan iemand die je valse hoop geeft en later met allerlei 'onverwachte' kosten komt.
 
super tof Dennis, hopelijk hoef ik nooit gebruik van je te maken haha :o:
Als ik naar je site kijk, zou ik zeker tof vinden om wat foto van projecten te zien. Een soort sub pagina met wat je hebt gedaan.
Gewoon omdat het heel tof is, en ik denk dat je daardoor goed kan laten zien waar je voor staat. is maar een idee.
 
Er staan wat links op zijn website :)
Screenshot 2022-03-11 at 14.40.10.png
 
Er is nog een hele lijst aan dingen die ik graag nog zou toevoegen aan de site, maar je weet hoe dat gaat. Dat kan soms even duren. Jullie feedback heb ik in ieder geval aan het lijstje toegevoegd ;)
De site is nu vooral een soort van FAQ om, zoals sommige van jullie al opmerken, meteen een beeld te geven van wat je kan verwachten. Dat vind ik persoonlijk ook wat te formeel zoals het nu is. Kijk je naar andere reparateurs zie je die heel persoonlijk zijn, met een portretje en alles vaak.
Het liefst zou ik alles volledig documenteren en in blog-format posten, maar daar is simpelweg geen tijd voor. Ik ben wel aan het onderzoeken of ik hier op SF soms een verslag kan posten van reparaties, want dat zijn vaak toffe processen.
 
Al schrijf je maar kort dat je elektro-techniek stuurde en 14 jaar ervaring hebt, ik noem maar wat 😀 Puur als antwoord op de vraag van een potentiële klant: waarom zou ik je vertrouwen? Bij een paar schoenen maakt dat niet zoveel uit. Als ik een dure synth achterlaat wel.
En een leuke foto van jezelf wil ook altijd wel helpen.
 
Back
Top