555

Pakkend nummer. Wat ik heel goed gedaan vind is dat je de nuances van een echt orkest goed neerzet. Het is niet enkel een viool of cello-geluid oproepen en gaan met die banaan maar echt de volumes laten aanzwellen, terug zakken enzovoorts.
Het geeft heel goed weer hoe droevig deze ganse historie is voor ontzettend veel mensen.

:doei:
 
Ben ik een nerd als ik bij het lezen van de titel onmiddellijk 'iets electronisch' verwachtte?
(555 = timer IC - NE555 - Wikipedia)

Wel een melodramatische sfeer maar dat was allicht de bedoeling.

#Andreos Is er een specifieke reden waarom je '555' als titel hebt gekozen?
 
Ben ik een nerd als ik bij het lezen van de titel onmiddellijk 'iets electronisch' verwachtte?
(555 = timer IC - NE555 - Wikipedia)

Ja, daar dacht ik ook aan en ik denk dat we op dit forum niet de enigen zijn... :D Maar het zal inderdaad giro 555 zijn, hulpactie tbv. Oekraïne.
 
Pakkend nummer. Wat ik heel goed gedaan vind is dat je de nuances van een echt orkest goed neerzet. Het is niet enkel een viool of cello-geluid oproepen en gaan met die banaan maar echt de volumes laten aanzwellen, terug zakken enzovoorts.
Het geeft heel goed weer hoe droevig deze ganse historie is voor ontzettend veel mensen.

:doei:
Hola danny.
Dank je wel.
Groeten van andreos
 
Ben ik een nerd als ik bij het lezen van de titel onmiddellijk 'iets electronisch' verwachtte?
(555 = timer IC - NE555 - Wikipedia)

Wel een melodramatische sfeer maar dat was allicht de bedoeling.

#Andreos Is er een specifieke reden waarom je '555' als titel hebt gekozen?
Hola,

dat zou kunnen maar ik beweer het niet!
Het ging om de Aktie 555,dus vond ik het mooi om het 555 te noemen:D

Groeten van andreos:)
 
Back
Top