Mijn eerste album is uit!

Heel mooi! Gave sounds, fijne sfeer.
 
Ik wordt elke keer zo relaxed van deze muziek dat ik vergeet te reageren...
Erg mooi in balans allemaal, echt een reis!
 
De lat ligt vaak hoog voor iemand die een album wil uitbrengen. Weet niet of dat voor jou van toepassing was maar je hebt m gehaald wat mij betreft. Lekkere sounds en compositie. Weet niet of je het album ook op Bandcamp plaatst maar daar is nog enigzins wat te verdienen t.o.v. streaming.
 
Dank collega’s! Dat waardeer ik bijzonder. Het is en blijft lastig om te beoordelen of wat je maakt ‘iets is.’ Je hebt zo vaak gehoord in je studiootje… Ontzettend leuk om jullie reacties te lezen! Grt. RFB
 
Als ik even zakelijk mag zijn?Hoe staat het met de verkoop?(belangstelling).
 
Gefeliciteerd! Mooie muziek en mooi gemixt! Veel open ruimtes en dat betekent dat je niet in de valkuil van overproductie bent gelopen. Ik had door de term ambient iets anders verwacht maar ik ben positief verrast. Als opbouwende kritiek geef ik mee dat sommige stukken als een nachtkaars uitgaan en de muziek te fragmentarisch is. Daardoor ga je je als luisteraar niet vervelen maar de balans kan beter naar mijn mening.
 
Ik ben grote fan van de loss less Tidal audioqualiteit,, ik ga jou tracks beluisteren,

Straf dat dat al gaat via distrokid, ik dacht dat de tracks proff via een label moesten gemasterd worden ?

Okey, k ga eens verder zoeken op 'tidal' hier op SF,
 
tja, 't is geen lossless audio versie op Tidal, of ik zie bitrate compressie, met de RME Digiface in toshlink loop en de vengeance scope,

tja, ik hoorde het al direct,,, maar later nog eens helemaal opzetten, okeyy

tja, " 't is de diepte van het stereo beeld" dat ik hoor
 
Laatst gewijzigd:
Track 4 "Conflicts of Principle" ga ik voor altijd onthouden,,

tja, ik vind het nu ineens raar, een track van een SF op Tidal,,
ik begin er bij te denken,, ipv beleven en voelen of zo,, mss m'n finalizer input wat hoger zetten ??

Okeyy, 'k zou nu willen weten of er nog SF leden op Tidal staan,, ??
 
okeeeyyy,, k weet het,,

Een beetje echte Dry/Wet Mix Reverb, "Om de ruimte te creeëren", VSS3/Powercore,
Dan trekken m'n oren open, Dan is't echte 'Tidal' muziek

Ja, zo wil ik je album op CD, heel raar,, maar 'k geloofde m'n oren nog wel,,

Okey, Congrats, vind ik erg leer rijk,
 
Top! Knap gemaakt, wijd, ijl, warm, diep, driving...soaring...
Toch even opzoeken op Spotify later, bij de afwas!
 
Back
Top