Litmus Licker

Fifth Bot

d[-_-]b
Lid sinds
14 mei 2018
Berichten
2.735
Locatie
Nijmegen


Die nieuwe workflow bevalt me wel, meer creatief zijn met wat basis materiaal ipv 30 duizend plugins er op te knikkeren.

Dit keer de Prophet 20 gebruikt voor de onderlaag (die pads vanaf het begin) en de rest weer met de Waldorf M en de Rytm. De focus lag deze keer op de opbouw van de track, hopelijk is dat een beetje gelukt.

Mijn oren zijn op dit moment niet meer zo fris :D, dus feedback als er dingen niet kloppen is zeer welkom (en als iemand me kan vertellen onder welke genre ik doet moet stoppen hoor ik dat ook graag)!
 
Fijn nummer! Heel gevarieerd maar zonder de interne consistentie uit het oog te verliezen. En de opbouw werkt echt goed. Heb eigenlijk geen tips voor dingen die ik anders zou doen. Ik vind het ook fijn dat je er geen hhat op tegentijd in gebruikt hebt, ik zou de verleiding niet kunnen weerstaan, maar het geeft je track een meer leftfield vibe. Het genre, tja, een soort mix van minimal met wat Detroit invloeden? Mixtechnisch klinkt de track goed, behalve geluid dat er rond 4:30 inkomt, dat klinkt nogal scherp/lichtjes distorted.
 
Fijn nummer! Heel gevarieerd maar zonder de interne consistentie uit het oog te verliezen. En de opbouw werkt echt goed. Heb eigenlijk geen tips voor dingen die ik anders zou doen. Ik vind het ook fijn dat je er geen hhat op tegentijd in gebruikt hebt, ik zou de verleiding niet kunnen weerstaan, maar het geeft je track een meer leftfield vibe. Het genre, tja, een soort mix van minimal met wat Detroit invloeden? Mixtechnisch klinkt de track goed, behalve geluid dat er rond 4:30 inkomt, dat klinkt nogal scherp/lichtjes distorted.
Ok cool, thnx ga ik daar morgen nog ff naar kijken. En bedankt weer voor het luisteren en je feedback!
 
Mooie donkere rustgevende techno track. Enige wat me opviel was dat de bass rond 2:45 wat scherp aan de oren is maar kan ook zijn omdat het samen met de sidestick sound is.
 
Thnx voor de overige reacties! Voor mijn gevoel zit ik met deze flow/aanpak eindelijk weer eens wat meer op de goede weg. De volgende staat al weer in de steigers, dus kijken of ik nog zin heb om die issues aan te passen die hierboven genoemd zijn, nieuw maken is natuurlijk veel leuker dan nog verder poetsen :P.
 
Mooie track hoor.:okdan:
Laat thuis komen, een :biertje: of een :baco: of :peukie: erbij
en deze muziek opzetten...
...'t was weer een fijne avond...:okdan:
 
Back
Top