Gezocht: Website voor mijn ringtones

peterdh

Collabs
Lid sinds
13 april 2007
Berichten
2.871
Locatie
Santpoort-Noord
Hi SF'ers,

Al vele jaren maak ik ringtones en notifications als hobby. Ik upload ze altijd bij de grootste gratis ringtone provider Zedge. Nu zijn daar veel problemen waardoor ik mijn ringtones niet goed aan vrienden, kennissen en publiek kan aanbieden. Weten jullie een manier om mijn ringtones, zowel in mp3- als apple-formaat (m4r), kan aanbieden? Ook wil ik installatiedocumentatie kunnen aanbieden. Het liefst zoek ik iets gratis, maar ik wil er ook voor betalen. Ik heb al ringtones op soundcloud, maar misschien weten jullie een beter adres.

Bedankt voor jullie tijd.
 
Gewoon een eigen website? Koop een domeinnaam plus hosting en zet wat op in bijvoorbeeld wordpress. Kost een paar tientjes per jaar.
 
Bedankt voor de reacties. Misschien is een eigen website een goed idee. De vraag is of dat makkelijk zelf te maken is; de software moet o.a. audiofiles kunnen plaatsen.
 
Wordpress is relatief makkelijk en gebruikersvriendelijk, je kunt allerlei bestanden aanbieden in de content, ook audio. Het is misschien even lastig om het werkend te krijgen bij je host als je er geen kennis van hebt, maar het komt ook met goede installatie instructies (en het is gratis.)

Als je geen zin hebt in gedoe met een domeinnaam en een host, kun je een naam registeren op wordpress.com en dan krijg je bijv. ringtones.wordpress.com dat is nog makkelijker.

Als je je eigen domeinnaam wilt, dan kun je het pakket downloaden via wordpress.org
 
Back
Top