Unitor AMT emagic oplossing gevonden

mixmannetje

Stamgast
Lid sinds
29 juni 2007
Berichten
363
Locatie
een schuif


Kijk deze video en daarin staat een oplossing om toch te kunnen routen met die blauwe Emagics.
Via bohm boom box. ? Wifi en usb
Nodig laptop met XP
Kwam dit toevallig tegen op YouTube.

Have fun!
 
Ik heb zelf meer Emagics dan ik durf toegeven en gebruik ze al jaren om te routen/filteren/etc
Wat ik niet heb is geduld om zo'n youtube filmpjes te kijken, ben er allergisch aan.. Kan je even kort samenvatten? :)

Voor simpele routing gebruik ik een Ctrl panel, voor de meer geavanceerde dingen heb ik een oude Mac G3 staan met de originele Unitor8 software op..
Hij staat zelfs aan nu, want ben eea aan het herconfigureren vandaag :)
 
idd, pfwjjj, amai,
tja, xp en sounddiver,, er is zelfs een speciale free versie van sounddiver voor de amt-unitor, maar de full sounddiver is beter
en anders ctrlr op osx, maar dat werkt heel raar, altijd te lang wachten om al de poorten te scannen,

De amt & unitor zijn wel m'n favorite midi patchbay's, multi inputs ipv slechts twee merged op de roland A-880
maar om meerdere amt - unitor units op één computer gebruiken had liever multi device number via usb, zoals de midex8, en niet enkel via de serial cable door chainen

okeyy
 
Hmm misschien had ik t verkeerd gelezen, maar paar maand terug las ik dat er iemand ondersteuning had gefixed voor de apple M chip.
 
Hmm misschien had ik t verkeerd gelezen, maar paar maand terug las ik dat er iemand ondersteuning had gefixed voor de apple M chip.
ja, maar het is niet af, en de persoon werkt nu voor appel dus mag er niet aan verder werken

als midi interface heb ik ze al eeuwen opgegeven, ik gebruik ze standalone, super daarvoor
 
Back
Top