Mijn prijs voor het winnen van de logo contest

Tralalaika

Tralala
Lid sinds
20 januari 2016
Berichten
102
Locatie
Amsterdam
Het is alweer een half jaar geleden sinds de ontwerpwedstrijd en ik besef me regelmatig met gepaste trots dat mijn logo boven het forum prijkt. Moet mezelf af en toe knijpen dat ik die gewonnen heb. Behalve dat ik het heel leuk vond om mij op deze ontwerpcontest te storten, ben ik vanwege de prijs een ander mens geworden, althans wat mixen betreft. De colleges van Mix Techniek die ik tot nu toe heb mogen aanschouwen hebben mij inzichten gegeven waardoor ik een goede indruk krijg hoe de pro's bezig zijn in de studio. Ignace is een uitstekende, inspirerende en bovendien sympathieke docent. Ook zeer interessante gastcolleges van door de wol geverfde mixing- en mastering-engineers! De colleges - elk pak 'm beet 3,5 uur - gaan stuk voor stuk helemaal de diepte in en ik heb mijn best gedaan om er lekker lang mee te doen. Ik vind het zonde om ze achter elkaar te 'binge-watchen'. Voor zover ik het kan overzien heb ik er nog 1 tegoed en dan zijn er nog een aantal vragenuurtjes etc. Al met al ben ik zeer gelukkig met mijn prijs. Het zou me zelfs leuk lijken om een fulltime opleiding bij Sound Education te gaan volgen, al zal dat niet gaan lukken qua geld en tijd. Ik heb helaas maar 1 leven (voor zover ik weet). Nu nog muziek maken...
 
Back
Top