VINK - Crawl (Stoter's Face Distance Remix)

Sportief :) En tof dat je de moeite effe nam om te vergelijken, cheers!
Hey, we zitten hier niet om elkaar vliegen af te vangen toch? Ik probeer altijd opbouwende kritiek te geven en/of tips om dingen (nog) beter te maken. En daarbij moet je ook altijd kritisch naar jezelf blijven; ik ben ook maar een amateur en soms zit ik er gewoon naast. :biertje:

Wel insturen als demo naar een label hoor! Wat ik leuk vind is dat er progressie zit in de vocal, die wordt steeds maniakaler (volgens de spellingscheck is dat een woord :)), dat geeft de standaard techno elementen net even een leuk randje.
 
goeie samenwerking hoor en dikke track,
de sfeer doet mij denken aan aan de tracks die ik hoorde in Tresor in Berlijn.
 
Hey, we zitten hier niet om elkaar vliegen af te vangen toch? Ik probeer altijd opbouwende kritiek te geven en/of tips om dingen (nog) beter te maken. En daarbij moet je ook altijd kritisch naar jezelf blijven; ik ben ook maar een amateur en soms zit ik er gewoon naast. :biertje:

Haha, cheers.


Wel insturen als demo naar een label hoor!

Goeie, thanks. Plan was eigenlijk om het via m'n eigen "labeltje" online te zetten (wat niet veel meer inhoudt dan een DistroKid-upload).

Andere labels aanspreken had ik nog niet op m'n netvlies - geen slechte.. ga ik overleggen met vink, uiteindelijk is 't zijn track. Maar es een lijstje maken.. ben er helemaal "uit", geen idee welke labels tegenwoordig interessant zijn..


Tresor in Berlijn

Sjongejonge zeg... haha... Gashouder, Tresor... straks ga ik nog naast m'n sneakers lopen ;)


En die vocals van @vink blijven toch ook echt zeer sterk, worden alleen maar beter elke keer dat ik ze hoor!

Eens!


Wederom dank, lieve mensen, voor de complimenten!

Rock on
 
Back
Top